چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024

بنیاد پژوهش‌های قرآنی حوزه و دانشگاه با انتشار فراخوانی از پژوهشگران دعوت کرد تا مقالات و پژوهش‌های خود را در زمینه «قرآن و مدیریت» و «قرآن و حقوق» به دبیرخانه این همایش‌ها ارسال کنند.

به گزارش سرویس استان‌های مرکز خبر حوزه، به نقل از روابط عمومی بنیاد پژوهش‌های قرآنی حوزه و دانشگاه، پژوهشگران برای شرکت در این همایش‌ها و ارسال آثار تا پایان شهریور‌ماه فرصت دارند،مقالات خود را پیرامون قرآن و رهبری در سازمان، قرآن و رفتار سازمانی، قرآن و مدیریت منابع انسانی، قرآن و ساختار سازمانی، قرآن و مسئولیت اجتماعی و پیامد های مدیریتی، قصص قرآنی، به دبیرخانه همایش« قرآن و مدیریت» ارسال نمایند.

بر اساس این گزارش، سومین همایش تخصصی «قرآن و حقوق» نیز در محورهای قرآن و حقوق اساسی، قرآن و حقوق کیفری و قرآن و حقوق خصوصی برگزار می‌شود و بخش ویژه همایش نیز به بررسی آیات حقوقی و مدیریتی سه جزء اول قرآن کریم اختصاص یافته است.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار پژوهشی و مقالات خود را تا 30 شهریور ماه به نشانی مشهد، صندوق پستی 1388-91735 بنیاد پژوهش‌های قرآنی حوزه و دانشگاه ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.cqcs.ir  مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 2231660-2222299-0511 تماس حاصل نمایید.

خاطر نشان می‌شود، سومین همایش تخصصی «قرآن و حقوق» توسط بنیاد پژوهش های قرآنی حوزه و دانشگاه و دانشگاه سیستان و بلوچستان و همایش «قرآن و مدیریت» نیز در همین دانشگاه و با مشارکت دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد

 

 


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha