یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024

حضرت آیت الله نوری همدانی، دفاع و پشتیبانی از انقلاب اسلامی و ولایت را وظیفه همگان دانسته و گفتند: حاضریم تا آخرین قطره خون در راه ولایت فقیه و نظام اسلامی ایستادگی نموده و جان خودرا فدا کنیم.

به گزارش مرکز خبر حوزه، معظم له، ظهر امروز در دیدار جمعی از طلاب  خواهر و برادر حوزه علمیه امام مهدی(عج) تهران، ضمن تبریک فرارسیدن میلاد امام علی(ع)، با اشاره به ضرورت حفظ نظام اسلامی، اظهار داشتند: آشنایی با اندیشه های ناب امام خمینی و مقام معظم رهبری و حمایت وپشتیبانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ضروری است.

 حضرت آیت الله نوری همدانی بیان، افزودند: معتقدیم انقلاب اسلامی ایران همانند انقلاب های دیگر دنیا نیست، بلکه انقلابی صد در صد دینی و مورد تأیید حضرت ولی عصر(عج) است، به همین دلیل وظیفه خود می دانیم که همواره پشتیبان چنین نظامی باشیم.

ایشان با بیان این که انقلاب اسلامی ایران مردم، ثمرات ارزشمندی داشت، بیان داشتند: امام خمینی(ره) با رهبری حرکت انقلابی مردم ایران به تمامی مردم جرأت و شهامت داد؛ به گونه ای که مردم امروزه در مقابل آمریکا هیچ ترس و واهمه ای ندارند.

این مرجع تقلید اضافه کردند: نابود کردن رژیم سلطنتی پهلوی که قدمتی 2500ساله داشت، کار بسیار مهمی بود، که امام خمینی(ره) با تکیه بر مردم آن را به انجام رساند، بنابراین وظیفه ما داریم با مطالعه کتاب هایی چون صحیفه نور، به اندیشه های ناب امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در راستای حایت وحفظ نظام اسلامی آشنا شویم.

*ابرقدرت ها، جرأت رویارویی با نظام اسلامی را ندارند.  

معظم له با بیان این که تمام بدبختی های کشور ما از حکومت های گذشته سلاطین بود، گفتند: در حکومت های سلطنتی گذشته که وابسته به غرب بودند، شاهان در مقابل هر خواسته ای که از سوی آن ها مطرح می شد، سر تسلیم فرود می آوردند؛ اما امروزه به برکت انقلاب اسلامی آمریکا و دیگر ابرقدرت ها، جرأت رویارویی با نظام اسلامی را ندارند.

حضرت آیت الله نوری همدانی دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن میلاد امیرالمؤمنین(ع)، اظهار داشتند: ویژگی بارز امام علی(ع) و دیگر ائمه معصومین(ع) زمان شناسی بود، به گونه ای که آن حضرت که مظهر قدرت و مجاهدت بود، برای حفظ اسلام و جلوگیری از سوء استفاده دشمنان، 25سال صبر و سکوت کرد، البته سکوتی که امام علی(ع) از آن به عنوان خار در چشم و استخوان در گلو یاد کرد.

 *زمان شناس باشیم

ایشان ادامه دادند: یکی از تأکیدات تمامی ائمه معصومین(ع)، شناخت زمان توسط هر فرد است، تا بر اساس آن وظیفه خود را تشخیص داده و حرکت کند، چرا که هرکس بدون شناخت زمان گام بردارد، هلاک خواهد شد.

معظم له در پایان بیان داشتند: یکی از نشانه های زمان شناسی ما در روزگار امروزی این است که همواره در مقابل دنیای غرب که همواره با دین اسلام سرناسازگاری داشته، آماده باشیم و با شناسایی شگردهای آنان توطئه ها را خنثی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha