دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه بر لزوم توجه به مساله ترویج بصیرت انقلابی به عنوان یکی از برنامه های محوری در دهه فجر تاکید کرد.

به گزارش سرویس استان های مرکز خبر حوزه ،آيت الله مصطفي علما، امروز در نشست شوراي فرهنگ عمومي استان کرمانشاه گفت: مسئولان برگزاری مراسم دهه مبارک فجر باید دقت کنند که یکی از مهمترین واصلی ترین برنامه های این دهه افزایش بصیرت مردم نسبت به وقایع انقلاب شکوهمند اسلامی باشد.

وی با اشاره به این که اتفاقاتی که در اوایل انقلاب به وقوع پیوست بسیار عبرت انگیز است ، افزود:  با توجه به قضاياي يك سال اخير بسیار لازم است که در مراسم های ویژه دهه مبارک فجر اطلاعات لازم در خصوص مسئله ولايت فقيه به جوانان و نوجوانان كشور ارایه شود.

آیت الله علما همچنین  با تاكيد بر اجراي برنامه هاي كيفي در دهه فجر امسال گفت: مسئولان سعی کنند تاثيرگذاري برنامه ها را بيشتر مد نظر قرار داده و از اجراي برنامه هاي كمي بي محتوا پرهيز كنند.

عباس سروري ، رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان كرمانشاه نيز در اين جلسه گفت: 27 كميته براي برگزاري دهه فجر انقلاب اسلامي استان تشكيل شده كه 9 هزار برنامه را در سطح شهرها و روستاهاي استان در اين مدت اجرا خواهند كرد.

وی افزود: در اولين روز دهه مبارك فجر كه روز ولادت ولايت در ايران اسلامي نامگذاري شده، رژه موتورسواران از فرودگاه كرمانشاه تا مزار شهدا برگزار مي شود.

سروری ادامه داد: در روز 13 بهمن كه مصادف با رحلت پيامبر گرامي اسلام است مراسم باشكوه زيارت از بعيد با حضور اقشار مختلف مردم و هيات‌هاي مذهبي در مسجد جامع كرمانشاه برگزار مي شود.

وي برگزاري نمايشگاه هاي فرهنگي و هنري، شب خاطره با حضور هنرمندان كشور، گلباران مزار شهدا و اجراي گروه هاي سرود ارتش در نقاط مختلف كرمانشاه را از ديگر برنامه هاي دهه فجر امسال عنوان كرد و گفت: در شب 22 بهمن برنامه نورافشاني شهر كرمانشاه به اجرا در می آید و راهپيمايي روز 22 بهمن نيز از دو مسير در روز جمعه به طرف ميعادگاه نماز جمعه برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha