دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024

حوزه علمیه اصفهان با انتشار بیانیه‌ای اغتشاش گران 25 بهمن را عده‌ای عناصر فریب‌خورده و آلت دست بیگانگان دانست.

به گزارش سرویس استان‌های مرکز خبر حوزه، در این بیانیه آمده است:

متأسفانه بار دیگر در 25 بهمن سال جاری شاهد اغتشاش عده ای عناصر فریب خورده و آلت دست بیگانه در تهران  بودیم که با بهانه حمایت از مردم مصر شروع به اغتشاش و بهم ریختن اوضاع و حمله به مراکز دولتی و اموال عمومی مردم نمودند و با زخمی و کشته شدن عده ای از هموطنانمان خوش خدمتی بزرگی را به سران استکبار و اسرائیل کردند.

این عده که با دعوت از پیش برنامه ریزی شده آقایان موسوی و کروبی به میدان آمده بودند قصد داشتند تا ابهت راهپیمایی 22 بهمن ملت بزرگ متدین و انقلابی ایران اسلامی را بشکنند و شیرینی این حضور بی نظیر را در کام ملت ایران تلخ نمایند و سران استکبار را در مواجهه با خیزش های انقلابی خاورمیانه یاری دهند تا افکار عمومی مردم دنیا از اخبار مصر،تونس، بحرین، الجزایر، یمن و اردن به سوی ایران اسلامی معطوف شود و بار دیگر فتنه سبز اموی شکست خورده در ایران احیاء شود.

این اطلاعیه می‌افزاید: ما به وضوح در فتنه سال 88 شاهد حمایت آشکار و بی پرده آمریکا، اسرائیل و انگلیس از سران فتنه بودیم. دیدیم که چگونه ائتلاف تمامی جریانات و گروهک های ضد انقلاب نظیر بهایی ها، منافقین، سلطنت طلب ها، مارکسیست ها، تروریست های ریگی، کومله، دموکرات و ... همه به میدان آمدند و در مقابل آنان در 9 دی ماه و 22 بهمن ماه مشت محکم ملت غیور و متدین ایران اسلامی همه فعالیت ها و تلاش آنان را سوزاند و دود نمود.

در ادامه این بیانیه آمده است:‌ سران فتنه که در جریان فتنه 88 همراه با سایر عوامل خود علناً به نفع اسرائیل و آمریکا و علیه فلسطین و لبنان شعار دادند چگونه است که امروز قصد حمایت از مردم مصر را دارند. آیا مگر مردم متدین ایران اسلامی حمایت قاطع خود را از انقلاب مصر و تونس در 22 بهمن با حضور میلیونی خود به نمایش نگذاشته بود پس این اعلام مجدد چه بود و آیا غیر از این بود بگوییم که یک بار دیگر آمریکا و اسرائیل به اینان امر نمودند تا برای تحت الشعاع قرار دادن حرکت مصر و کمک به استکبار برای کنترل اوضاع آن سامان، غائله ای را در ایران راه اندازی نمایند.

دشمنان ما می دانند که خیزش ها و انقلاب های اخیر منطقه از انقلاب اسلامی ایران ریشه گرفته و بسیار بدیهی است که چاره کار و نقطه رهایی از این کابوس وحشتناک را در ایران اسلامی جستجو کنند و حرکت فتنه گرانه 25 بهمن در تهران نیز نتیجه چنین برنامه ریزی است.

مرکز مدیریت حوزه علمیه استان اصفهان ضمن بیعت مجدد با مقام معظم مرجعیت و رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) و محکوم نمودن این حرکت دشمن از قوه قضائیه جمهوری اسلامی درخواست دارد تا هر چه سریع تر خواست ملت ایران که محاکمه سران فتنه در محکمه عدل اسلامی است را اجابت نموده و به وظایف قانونی خود در این زمینه عمل نماید.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha