دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024

مدیر حوزه های علمیه کشور تصریح کرد: مسئولان حوزوی در استان ها و شهرستان ها همه تلاش خود را مبنی بر تقویت بعد اخلاق و تهذیب در بین طلاب معطوف کنند.

به گزارش خبرنگار اعزامی سرویس استان های مرکز خبر حوزه، آیت الله مرتضی مقتدایی طی سخنانی در نشست مشترک با اعضای شورای مدیریت حوزه علمیه استان مرکزی که با حضور آیت الله دری نجف آبادی همراه بود، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: رسیدگی به وضع درسی و اخلاقی طلاب همچنین حل مشکلات و موانع فراروی آن ها در مسیر خوب درس خواندن از جمله وظایف مهم مدیران حوزه های علمیه استانی و معاونین آن هاست که امیدواریم در این زمینه ها همواره با دلسوزی و جدیت، پیگیر امور مربوطه باشند.

وی افزود: امروز طلاب باید با احساس مسئولیت هر چه بیشتر در عرصه درس خواندن و نیز ارتقای سطح اخلاقی و معنوی خود بکوشند و البته مسئولان نیز بستر این رشد و پیشرفت علمی و  معنوی را برای آن ها فراهم کنند.

عضو خبرگان رهبری همچنین در ادامه از تلاش های دلسوزانه اعضای شورای مدیریت حوزه علمیه استان مرکزی به ویژه شخص آیت الله دری نجف آبادی به عنوان رییس این شورا تقدیر کرد و گفت: خدمات شما عزیزان در تقویت مدارس علمیه استان مرکزی تاثیر بسزایی در ارتقای سطح علمی و اخلاقی طلاب مدارس ایفا خواهد کرد و البته امید است با تلاش بیش از پیش شما آقایان روز به روز این روند بهتر شود.

وی با تاکید بر این که خدمت به حوزه های علمیه خدمت به حضرت ولی عصر (عج) است، خاطر نشان کرد: ما مطمئن هستیم حوزه های علمیه منتسب به امام زمان (عج) است و خدمت به این حوزه ها در واقع خدمت به سربازان حضرت صاحب الامر (عج) می باشد و دارای اجر و ارزش بسیار والایی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha