یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
کد خبر: 252318
۱۱ تیر ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۶

جهان غرب با توجه به گسترش دین اسلام در اروپا و آمریکا، از فروپاشی لیبرالیسم حکومتی وحشت زده شده است.

حجت الاسلام حسن عسکری درحاشیه بازدید از کتابخانه آیت الله مرعشی نجفی در گفتگو با خبرنگار مرکزخبر حوزه اظهار داشت: گسترش بی چون و چرای مسلمانان در جهان غرب، سران استکبار را دچار وحشت و ترس کرده است.

دانش‌آموخته مالزیایی جامعة‌المصطفی افزود: از آنجایی که تفکر امام راحل در پیشرفت و گسترش مسلمانان تاثیر فراوانی داشته است ؛ باعث شده تا قدرت های غربی از وجود و گسترش اسلام به خصوص مذهب تشیع ترس داشته باشند.

این روحانی مالزیای گفت: امام راحل نه تنها در ایران اثر گذار بودند بلکه برای همه جهانیان مایه عزت  است و بزرگواری را برای مسلمانان به ارمغان آوردند، چنانچه در مالزی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، شیعیان مالزی در جاهای مختلف این کشور مراکز فرهنگی برای ترویج مذهب تشیع ایجاد نمودند.

حجت الاسلام عسکری در ادامه با اشاره به شخصیت آیت الله مرعشی نجفی ، افزود: آیت الله مرعشی نجفی برای گسترش وترویج ارزشهای اسلامی مانند حضرت ابراهیم‌(ع) خود را فدای هدف خود نمود و با زندگی توأم با فقر، کتابخانه ای را برای احیای این ارزشها ایجاد نمود.

وی گفت: زندگی آیت الله مرعشی نجفی(ره) برای همه مسلمانان باید الگو باشد چرا که با شرایط خاصی با نماز و روزه استیجاری برای گردآوری این کتابخانه همت گماشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha