سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024

اولین کارگاه آموزشی مرزبانی از مکتب اهل بیت(ع) به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ویژه فضلا و روحانیون در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش سرویس استان های مرکز خبرحوزه، آیت الله علما در این مراسم در خصوص برگزاری کارگاه آموزشی و خدمت به مکتب اهل بیت (ع)گفت: عمل به احکام الهی بدون اهل بیت (ع) معنا و مفهومی ندارد.

امام جمعه کرمانشاه افزود: دانش افزایی مهم ترین دغدغه ما در بحث بیداری اسلامی در منطقه است است.

وی ادامه داد: با تفسیر مکتب اهل بیت(ع) است که می توان یک  جامعه زنده وپویا داشت و برای این که بتوانیم توطئه های دشمنان اسلام را خنثی کنیم باید به حسب زمان  و با علم روز به مقابله با آنها بپردازیم.

حجت الاسلام قبادی در ادامه برگزاری این کارگاه، گفت: اولین کارگاه علمی تخصصی مرزبانی از مکتب اهل بیت «علیهم السلام» ویژه فضلا و روحانیون کرمانشاه با موضوع نقد وهابیت به همت معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه برگزار شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه افزود: همه‌ می‌دانیم که دشمنان با در اختیار داشتن امکانات و رسانه‌های مختلف قصد دارند به فرهنگ و ارزش‌های اسلامی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دست آمده صدمه بزنند اما با رهبری آگاهانه‌ مقام معظم رهبری، افکار پلید دشمنان راه به جایی نبرده است.

حجت الاسلام قبادی تصریح کرد: ما باید به منظور خنثی کردن تهاجم دشمنان به اشاعه‌ فرهنگ آشنایی اسلامی توجه ویژه‌ای داشته باشیم و از این رو با هدف مبارزه با «وهابیت» و آشنایی طلاب با مباحث نوین، کارگاه آموزشی-تخصصی «مرزبانی مکتب اهل بیت» با مشارکت اداره‌کل تبلیغات اسلامی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha