سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024

پژوهشگاه فرهنگ و انديشة اسلامي با همكاري دانشگاه علامه‌طباطبايي(ره)، دانشگاه تهران، دانشگاه الزهرا(س) و کانون اندیشة جوان، سلسله‌نشست‌هایی با موضوع ...

پژوهشگاه فرهنگ و انديشة اسلامي با همكاري دانشگاه علامه‌طباطبايي(ره)، دانشگاه تهران، دانشگاه الزهرا(س) و کانون اندیشة جوان، سلسله‌نشست‌هایی با موضوع «دربارة‌ شعر انقلاب اسلامی» را با حضور جمعی از استادان دانشگاهی و غیر دانشگاهی، شاعران، منتقدان، اصحاب رسانه و علاقمندان شعر و ادب پارسي برگزار مي کند.

به گزارش سرویس استان های مرکز خبر حوزه، هدف از برگزاری این نشست‌ها، طرح موضوع شعر انقلاب اسلامی و بازشناسی ابعاد و جوانب آن در فضای علمی کشور و تحلیل و بررسی کرانه‌ها و ویژگی‌های مختلف این جریان شعری است.

این نشست‌ها شامل دو میزگرد در دو محور اصلي است. ميزگرد اول به نام «هستي و چيستي شعر انقلاب اسلامي» در تاريخ دوشنبه 2 آبان ماه از ساعت  14 تا 16 در دانشكده ادبيات فارسي و زبان­هاي خارجي با حضور استادان و صاحب نظراني چون دكتر محمود بشيري (عضو دانشگاه علامه طباطبايي)، دكتر محبوبه مباشري (رياست و عضو هيات علمي دانشگاه الزهرا)، دكتر محمود اكرامي‌فر (شاعر و پژوهشگر) و علی‌محمد مؤدب (شاعر و منتقد ادبي) برگزار مي شود.

هم چنين ميزگرد دوم با عنوان «ويژگي‌هاي شعر انقلاب اسلامي» در تاريخ سه شنبه 3 آبان ماه از ساعت  14 تا 16 در دانشكده ادبيات فارسي و زبان­هاي خارجي با حضور استادان و صاحبنظران چون دكتر نعمت‌الله ايرانزاده (عضو دانشگاه علامه طباطبايي)، اسماعيل اميني (شاعر و منتقد ادبي)،  دكتر مهدي نيك منش (عضو هيات علمي دانشگاه الزهرا ) و دكتر محمدرضا سنگري ( عضو هيات علمي دانشگاه) برگزار مي شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha