شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024

فراخوان مقاله رسالت زنان تحصیل‌کرده علوم دینی در جهان اسلام در گستره حوزه‌های علمیه خواهران منتشر شد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، محمود خالقی، معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خوهران با اشاره به این که این فراخوان مقاله از سوی موسسه آموش عالی حوزوی حضرت عبدالعظیم(ع) شهرری منتشر شده است، گفت: مقالات برگزیده این فراخوان در همایش علمی فرهنگی «رسالت زنان تحصیل‌کرده علوم دینی در جهان اسلام» ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به محورهای این فراخوان از نقش بانوان مبلغه در جامعه، نقش مشاوره دینی زنان حوزوی در جامعه اسلامی، مسئولیت بانوان حوزوی در تربیت دینی افراد، نقش بانوان حوزوی در انتقال ارزش‌های اخلاقی و دینی و نقش بانوان حوزوی در خانواده به عنوان محورهای این فراخوان یاد کرد.

خالقی، مهلت ارسال مقالات به این همایش را 20 دی‌ماه برشمرد و ادامه داد: همایش رسالت زنان تحصیل‌کرده علوم دینی در جهان اسلام، 20 بهمن‌ماه همزمان با 16 ربیع‌الاول شب میلاد پیامبر اکرم(ص) در محل موسسه آموزش عالی حوزوی خواهران حضرت عبدالعظیم علیه السلام برگزار خواهد شد.

براساس گزارش روابط‌عمومی حوزه های خواهران، وی شرکت‌کنندگان در این فراخوان مقاله را طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور ذکر کرده و گفت: بانوان طلبه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از این فراخوان می‌توانند به آدرس اینترنتی www.hossns.ir مراجعه کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha