دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024

معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه، از تجلیل حضرات آیات سبحانی و خِرسان از علمای نجف در سیزدهمین همایش کتاب سال حوزه خبر داد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام والمسلمین عماد، طی سخنانی در دیدار اعضای دبیرخانه کتاب سال حوزه با حضرت آیت الله سبحانی، ضمن تبریک خجسته میلاد نبی مکرم اسلام و امام صادق (ع) و دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهارداشت: فعالیت‌های بسیار خوبی درعرصه پژوهش‌های علمی در حوزه علمیه صورت گرفته است.

وی افزود: مجموعه آثاری که در دوره‌های اخیر به دبیرخانه کتاب سال حوزه واصل شده است، نسبت به دوره‌های پیش به لحاظ کیفی تفاوت فاحشی پیدا کرده است.

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه ادامه داد: کتاب سال حوزه نشانگر این است که تولیدات علمی حوزه، پیشرفت‌های خوبی پیدا کرده است و ما امیدواریم بتوانیم با همکاری‌های که انجام می‌شود، قفسه و ویترینی برای کتاب سال حوزه در کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های سراسر کشور ایجاد کنیم تا این آثار در منظر اساتید و دانشجویان قرار گیرد.

* تعامل با حوزه‌های علمیه نجف، لبنان و ...

حجت الاسلام عماد بااشاره به تعامل علمی حوزه علمیه قم با با حوزه‌های نجف و لبنان، خاطر نشان ساخت: در بحث ارتباط کتاب سال حوزه با حوزه‌های علمیه نجف اشرف، لبنان ، شبه قاره و افغانستان ، تلاش‌های خوبی توسط همکاران کتاب سال حوزه انجام شده است.

وی با بیان اینکه تمهیدات ویژه ای برای برگزاری کتاب سال حوزه اندیشیده شده است، گفت: برای برگزاری سیزدهمین دوره کتاب سال حوزه تمهیدات قابل توجهی از جمله تجلیل از دو نفر از شخصیت‌های بزرگی علمی حوزه علمیه قم و نجف اشرف حضرات آیات سبحانی و خِرسان به عمل آمده است، همچنین از صاحبان 30 اثر برتر، تقدیر به عمل خواهد آمد.

خاطر نشان می‌شود، سیزدهمین دوره همایش کتاب سال حوزه، 27 بهمن ماه در قم برگزار می‌گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha