دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به برگزاری اولین همایش چهره‌های ماندگار تبلیغی در سال گذشته گفت: مراسم تجلیل از دومین چهره تبلیغی اصفهان در 27 بهمن برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس استان‌های مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌ رضا ارزانی اظهار داشت: حجت والمسلمین الاسلام غلامرضا فیروزیان به عنوان دومین چهره ماندگار تبلیغی اصفهان 27 بهمن معرفی و تجلیل می‌شود.

وی افزود: فعالیت تبلیغی گسترده و داشتن سن حدود 80 سال از مهمترین ویژگی‌های ما در معرفی چهره‌های ماندگار تبلیغی است.

حجت الاسلام والمسلمین ارزانی همچنین گفت: مبلغان جوانی که فعالیت ویژه تبلیغی دارند، در آینده در قالب نخبگان تبلیغی معرفی می‌شود البته همایش چهره‌های ماندگار تبلیغی ویژه افراد کهن سال است.

وی به فعالیت گسترده تبلیغی حجت الاسلام فیروزیان اشاره کرد و افزود: تاسیس انجمن تعالیم دینی در سبزوار، راه اندازی روزنامه پیام حق در کرمان، تاسیس مدرسه جامع تعالیم اسلامی در اصفهان، حضور در برنامه‌های مبارزاتی و ساخت مساجد، مدارس و بیمارستان‌ها در شهر‌های ایران از مهمترین برنامه‌های تبلیغی دومین چهره ماندگار تبلیغی اصفهان است.

دبیر همایش چهره‌های ماندگار استان اصفهان گفت: تبلیغ ویژه کودکان و نوجوانان، مبارزه با فرقه‌های ضاله، مبارزه با مفاسد دوران شاه از جمله مقابله با پخش فیلم و تئاتر‌های ضد دینی و مستهجن و حضور جدی در برنامه‌های فرهنگی بعد از انقلاب اسلامی از ویژگی‌های این مبلغ دینی است.

وی با اشاره به کهولت سن حجت الاسلام والمسلمین فیروزیان، افزود: با وجودی که بیش از 90 سال از عمر این مبلغ دینی می‌گذرد ولی وی همواره دغدغه برنامه تبلیغی مخلصانه و به دور از هر گونه چشم داشتی داشته و دارد.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به شروع نهضت امام خمینی (ره) در سال 42، گفت: حجت الاسلام فیروزیان ،یک سال بعد از آن دستگیر و ممنوع المنبر شد.

وی افزود: وی همچنین از همراهان نواب صفوی و نماینده آیت الله کاشانی در آذربایجان و خوزستان در جریان ملی شدن صنعت نفت بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین ارزانی خاطر نشان کرد: انشاالله کتاب زندگی نامه حجت الاسلام فیروزیان در این مراسم در اختیار طلاب و افراد شرکت کننده قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha