یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024

دفتر رسانه ای مجلس علمای بحرین نشستی با عنوان «رسانه دینی در بحرین.. سطح موجود و چشم اندازها» با مشارکت رسانه های مؤسسات مذهبی و پروژه های آموزش دینی برگزار نمود.

به گزارش سرویس بین الملل مرکز خبر حوزه، هدف از این نشست رسانه ای، فعال سازی حرکت های رسانه ای در سطح این مجلس و گسترش و توسعه تمام پروژه های مراکز دینی و تبادل افکار و دیدگاه ها در مورد توسعه برنامه رسانه است تا بتواند پاسخگوی نیازهای روز باشد.

این نشست شامل چند محور گفتگو برای بیان نقاط قوت پروژه های دینی بود که باید در جهت پیشرفت رسانه به کار گرفته شود. این محورها عبارتند از: مهم ترین چالش های پیش رو و بررسی پیشنهاد ها برای رفع این چالش ها،  بررسی نظرات مهم برای افزایش سطح اطلاع رسانی پروژه های دینی و تقویت ارتباط میان آنها و مجلس علما،  بررسی چگونگی هماهنگی میان رسانه های دینی و رسانه های جهانی و راه های رسیدن به آن، خلاقیت رسانه ها با توجه به امکانات محدود موجود در جهت کار داوطلبانه دینی، ارزیابی رسانه در مجلس علمای بحرین و بررسی وضعیت موجود و چشم اندازهای آن.

کمیته برگزاری نشست اعلام کرد که به زودی پیشنهادهای این نشست و مهم ترین مسایل مطرح شده در آن منتشر می­شود و همچنین گروهی متشکل از افراد داخل و خارج مجلس علما برای بررسی این پیشنهادها و راه های اجرای آنها تشکیل می­شود.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین سید مجید مشعل رئیس مجلس علمایی و تعدادی از اعضای شورای مرکزی این مجلس حضور داشتند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha