سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: مراسم افتتاحیه قطب علمی فلسفه دین اسلامی این پژوهشگاه، 27 مهرماه سال جاری در قم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین ساجدی با اعلام این خبر گفت: قطب علمی فلسفه دین اسلامی در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، 27 مهرماه سال جاری با حضور اندیشمندان و صاحبنظران این حوزه در تالار اندیشه دفتر قم این پژوهشگاه برگزار خواهد شد.

وی همچنین افزود: انديشمندان، اساتيد، محققين، و دانشجويان وساير علاقه مندان جهت اعلام همکاری و اطلاع از برنامه های قطب می توانند به پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه به آدرس  www.iict.ac.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های 5 – 7603571 – 0251 داخلی 337 و 325 تماس حاصل نمایند.

مدیر قطب علمی فلسفه دین اسلامی در ادامه در خصوص برنامه های مراسم افتتاحیه نیز بیان داشت: احتمالا سخنرانان این مراسم ، آیت الله العظمی سبحانی و نیز آیت الله آملی لاریجانی می باشد که البته جزییات دقیق برنامه ها در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، وی همچنین با اشاره به ضرورت تشکیل قطب علمی فلسفه دین اسلامی ابراز داشت: تقاضای ما این است که اساتید و دانشمندان این رشته، قطب را از آن خود بدانند و جایگاهی فراهم کنند که قطب به سمت تثبیت و تحکیم باورهای دینی در زمان حاضر حرکت کرده و نیازهای شناختی و تاحدی هم گرایشی و رفتاری جامعه را در مسیر حرکت خود برآورده کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha