شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024

هیات امنای حوزه های علمیه لبنان در بیانیه رسمی اعلام کرد: اجازه تولید و نمایش فیلم موهن در رسانه ها، تجاوز به آزادی های دینی و انسانی مسلمانان و تمام ملت های آزاده جهان است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، هیات امنای حوزه های علمیه لبنان تصریح کرد: توهین اخیر دشمنان اسلام به خاتم پیامبران محمد(ص) نشان دهنده میزان پافشاری آنها در اهانت و تخریب و تحریف عمدی مقدسات طبق روش استکبار و گردن کشان صهیونیستی آمریکایی است. اجازه تولید و نمایش این فیلم موهن در رسانه ها و اینترنت، تجاوز به حقوق و آزادی های دینی و انسانی مسلمانان و تمام ملت های آزاده جهان است.

در ادامه این بیانیه آمده است: این اهانت چیزی نیست مگر بر هم زدن همزیستی مسالمت آمیز تمدن ها و ادیان مختلف آسمانی بدون هیچ گونه توجیه قابل قبول. این کار اقدامی است در جهت فتنه انگیزی و ایجاد تفرقه میان ملت های با مذاهب و طوایف مختلف. ما این اقدام گستاخانه نسبت به اسلام را به شدت محکوم می کنیم، اسلام دین هدایت انسان ها با استفاده از حکمت و موعظه حسنه و در چهارچوب آزادی و محبت و امنیت و اخلاق متعالی می­باشد.

این بیانیه ضمن تاکید بر وحدت و همبستگی طوایف و ادیان و مذاهب مختلف به خصوص اسلام و مسیحیت، از تمام آزادگان و انسان های شریف جهان خواسته به ریسمان محکم الهی چنگ بزنند و از تفرقه دوری کنند و همچون سد محکمی در برابر تهمت ها و نیرنگ ها بایستند و موضع گیری کنند و خود را در برابر این اقدامات از لحاظ شرعی و اخلاقی و تاریخی مسؤول بدانند چرا که سکوت در برابر این اقدامات فتنه انگیز جایز نیست.

این بیانیه اظهار امیدواری کرده که امت اسلام در برخورد با این بدکاران موفق شوند و این مرحله را با رسوایی دشمنان دین و انسانیت یعنی صهیونیسم و آمریکا پشت سر بگذارند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha