دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024

شهید صیاد شیرازی برای نهادینه کردن معارف در ارتش و تقویت بنیه خودباوری همواره می‌گفت: حضور یک روحانی در بین ارتشیان کاربرد یکصد تانک جنگی را دارد.

حجت‌‌الاسلام والمسلمین حسنی رییس عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: هدف شهید صیاد شیرازی از تشکیل هیئت معارف جنگ ، پرورش انسان‌های مجاهد بود  .

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین حسنی در جمع طلاب و روحانیون اعزامی به اردوی معارف جنگ که در پادگان دژ خرمشهر برگزار شد با اشاره به اهداف بلند شهید صیاد شیرازی برای ارتقای علمی و معنوی دانشجویان ارتش گفت: شهید صیاد شیرازی با دید وسیع خود با تشکیل هیئت معارف جنگ و فرستادن دانشجویان دانشگاه افسری آجا به مناطق عملیاتی دفاع مقدس به دنبال پرورش انسان‌‌های مجاهد و تاثیرگذار بوده است و این اهداف الهی بدون حضور روحانیت و طلاب در کنار دانشجویان امکان‌پذیر نیست.

وی افزود:  شهید صیاد شیرازی تاکید زیادی بر حضور روحانیت در جمع کارکنان ارتش داشتند به گونه‌ای که شهید صیاد بارها می‌‌گفت: به جای صد تا تانک به من یک روحانی بدهید.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی دریای ارتش خاطرنشان کرد: حضور روحانیان در جمع دانشجویان و افسران ارتش   حضوری موثر و مفید است و بعدها که تاریخ معارف جنگ را می‌نویسند بیشتر به این تاثیرات پی خواهند برد و اکنون نیز حضور روحانیون و طلاب در کنار دانشجویان دانشگاه افسری   تداعی‌کنند ه حضور علما و روحانیون در دفاع مقدس  است.

خاطرنشان می‌شود در پایان این دیدار امیر دریادار دکتر صیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش گزارشی پیرامون فعالیت‌های این نیرو در راستای ارتقای امنیت کشور به طلاب و رحانیون ارایه داد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha