جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 316660
۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۸

مراسم جشن میلاد کریم اهل بیت(ع)، حضرت امام حسن مجتبی(ع)، با حضور منتظران حضرت ولیعصر(عج)، در مسجد مقدس جمکران برگزار می‎شود.

مدیر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران در گفتگو با خبرگزاری حوزه با ذکر این مطلب که مسجد جمکران در ماه مبارک رمضان تدارکات معنوی بسیاری برای مومنان در نظر گرفته است، گفت: برگزاری برنامه های معنوی از جمله سخنرانی های مذهبی، جلسات قرآن و دعا از جمله برنامه های فرهنگی این مسجد است.

ابراهیم صدوقی افزود: همزمان با ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع)، امشب برنامه های مختلفی در مسجد مقدس جمکران برگزار میشود که از آن جمله می توان به برگزاری برنامه هایی ویژه کودکان در کانون گل نرگس اشاره کرد.

وی ادامه داد: مسجد مقدس جمکران در چهارشنبه این هفته ماه مبارک رمضان، امشب میزبان علاقه مندان و عاشقان حریم سبز مهدوی است و به همین مناسبت برنامه های مختلفی در این مسجد برگزار میشود.

صدوقی یادآور شد: امشب برنامه های مذهبی مسجد مقدس جمکران از ساعت 21:30 با قرائت کلام الله مجید و سپس بیان احکام توسط یکی از مبلغان واحد ارشاد و مشاوره مسجد آغاز می شود.

وی در پایان حجتالاسلام گنجی را سخنران این هفته مسجد مقدس جمکران اعلام کرد و ابراز داشت: دعای توسل این هفته مسجد مقدس جمکران نیز با حضور منتظران امام عصر(عج) توسط حسن اخباری از ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) قرائت می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha