شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024

مدیر حوزه علمیه شهرستان مرند از موفقیت طلاب این مدرسه در المپیاد علمی شمال‌غرب کشور خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین انامق نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تبریز، با اشاره به برگزاری المپیاد علمی حوزه های علمیه شمالغرب کشور در ارومیه اظهارداشت: نه نفر از طلاب حوزه علمیه مرند به این المپیاد اعزام شده بودند که هشت نفر از آنان حایز رتبه های برتر شدند.

وی افزود: در مجموع طلاب حوزه علمیه شهر مرند رتبه اول المپیاد علمی شمالغرب کشور را کسب کردند.

مدیر حوزه علمیه شهر مرند با اشاره به اینکه طلاب مرندی دو رتبه اول، دو رتبه دوم، یک رتبه سوم، یک رتبه چهارم، یک رتبه پنجم ویک رتبه ششم را در این المپیاد کسب کردند، در خصوص عوامل موفقیت آنان گفت: نتیجه درخشان طلاب حوزه علمیه مرند در این المپیادبه واسطه بنیه علمی طلاب به دست آمد؛ طلبه های این مدرسه نتیجه تلاش های خود را با توجه به سنت سلف صالح حوزه که همان روش قوی پیش مطالعه و حضور باتمرکز در کلاس و مباحثه است، گرفتند.

مدیر حوزه علمیه شهر مرند افزود: توجه به آیات و روایات و تشکیل کلاس های تجزیه و ترکیب و تکالیف پژوهشی که اساتید در طول سال از طلاب تقاضا می کنند، از دیگر روش ها و اصولی است که موجب موفقیت طلاب در عرصه های پژوهشی و علمی شد.

حجت الاسلام والمسلمین انامق نژاد با اشاره به اینکه مدیریت حوزه علمیه استان از نفرات برتر این المپیاد تجلیل خواهد کرد، خاطرنشان ساخت: فعالیت های طلاب و اساتید حوزه علمیه شهر مرند برپایه  پژوهش بوده و این مهم در اولویت کارها و از عوامل تاثیرگذار در تجلیل آنهاست.

وی همچنین با اشاره به موفقیت علمی حوزه علمیه شهر مرند در استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: مدرسه علمیه شهر مرند در دو سال گذشته رتبه برتر علمی در بین مدارس علمیه استان آذربایجان شرقی را نیز به خود اختصاص داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha