یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024

دومین همایش تجلیل از طلاب شاهد وایثارگر حوزه علمیه قم و گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، با حضور تولیت مسجد مقدس جمکران، در مدرسه علمیه فیضیه قم برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در این همایش پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و اجرای برنامه توسط گروه سرود «رهپویان ولایت»، حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران در سخنانی با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، بر ادامه راه شهدا تاکید کرد.

وی با اشاره به این‌که الگوگیری از شهدای کربلا واطاعت از ولایت فقیه، شهدای انقلاب و دفاع مقدس را جاودانه کرد، افزود: اگر شهدای دفاع مقدس نبودند، چیزی به نام جمهوری اسلامی در جغرافیایی گیتی وجود نداشت.

تولیت مسجد مقدس جمکران با تاکید بر این‌که فرهنگ شهادت نیاز دیروز، امروز و فردای ملت ایران است، تصریح کرد: ما همچنان در موقعیت جنگ با دشمنان اسلام هستیم و آنان به چیزی کمتر از نابودی انقلاب اسلامی راضی نیستند و طرح مباحثی مانند مذاکره و ... ادعایی واهی است.

پس از سخنان تولیت مسجد مقدس جمکران، از حجج اسلام بهرام دلیری ملک جانباز 20 درصد، فرزند شهید و پژوهشگر نمونه، احمد دهنوی جانباز، آزاده و ممتاز تحصیلی، مهدی کریمی فرزند شهید، پژوهشگر نمونه و ممتاز تحصیلی، روح الله مشی، فرزند شهید و پژوهشگر نمونه و ... تجلیل به عمل آمد .

انتهای پیام  16/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha