دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024

رئیس جامعة المصطفی با اشاره به عملیات تروریستی مقابل سفارت ایران در لبنان، گفت: جریان های اسلامی و گروه های مختلف سیاسی در لبنان باید با وحدت و یک‌پارچگی، به مقابله با این گونه اقدامات تروریستی بپردازند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به عملیات تروریستی مقابل سفارت ایران در لبنان، ، اظهار داشت: بی تردید پشت صحنه این حوادث تروریستی را باید رژیم صهیونیستی و آمریکا دانست؛ چرا که این گونه عملیات‌ها، به شکل مستقیم یا غیرمستقیم، توسط آن ها صورت می‌گیرد.

وی با بیان این که در ریشه یابی این حوادث نباید به سراغ بحث های مذهبی و داخلی برویم و آن ها را اصل بدانیم، تصریح کرد: اصل همان دست های دشمنان اسلام، جریان مقاومت و بیداری اسلامی است.

رئیس جامعة المصطفی العالمیه با تاکید بر این که جریان های تکفیری ابزار دست رژیم صهیونیستی شده اند، ابراز داشت: مقاومت و بیداری اسلامی به رغم تمام چالش ها در حال پیشرفت است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: اقدامات حزب الله در لبنان، شکست آمریکایی ها و جریانات تکفیری در سوریه و پیشرفت های نظام اسلامی در ایران موجب رعب و وحشت دشمنان شده و به همین دلیل نیز،  آن ها دست به این گونه عملیات های تروریستی می زنند.

حجت الاسلام والمسلمین اعرافی ادامه داد: قطعا حزب الله، مردم و جریان های مختلف لبنان می توانند بر مشکلات این کشور فائق آیند.

عضو جامعه مدرسین حوزه با تاکید بر وحدت جریان های اسلامی و گروه های مختلف سیاسی در لبنان، تاکید کرد: تمامی گروه ها و مردم باید پای آرمان های مقاومت ایستادگی کنند؛ چرا که حزب الله در شرایطی سخت، امنیت منطقه را حفظ کرده است.

استاد حوزه علیمه قم یادآور شد: مذاهب و ادیان گوناگون در لبنان باید شان و منزلت حزب الله را بشناسند تا با وحدت و یکپارچگی مشکلات را برطرف کرده و دشمن را مایوس کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha