یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024

حجت الاسلام سید علی فضل الله، ترور اللقیس را محکوم کرد و درباره توطئه دشمن برای فتنه افکنی میان لبنانی ها هشدار داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، سید علی فضل الله ضمن تاکید بر ضرورت هوشیاری در برابر توطئه صهیونیست‌ها با هدف ایجاد تفرقه میان لبنانی ها از طریق ترور شهید حسان اللقیس و همچنین نشر اتهامات مذهبی و سیاسی گفت: بهترین واکنش به دشمن وحدت داخلی و پاسداری از وحدت اسلامی است.

وی اشاره کرد: مقاومتی که این شهید را تربیت و تقدیم کرده، می‌تواند فرماندهان و رهبران بزرگ دیگری را نیز در خود بپرورد.

سید فضل الله گفت: عملیات ترور ناجوانمردانه یکی از فرماندهان مقاومت به نام شهید حسان اللقیس، یکی از چهره‌های صهیونیست‌های جنایتکار است که در پی دست‌یابی به دو هدف اصلی هستند: اول: رهایی از فرماندهان مبتکر و درخشان و عملکرد و راه جهادی آنها در مبارزه با دشمن؛ چرا که این سیره و روش دستاوردهای زیادی برای مقاومت داشته و شهید اللقیس یکی از برگان این راه بود. دوم: تلاش برای ریختن بنزین بر آتش سوریه و شاخه های این معرکه در لبنان و نیز تحریک و دست گذاشتن روی حساسیت های مذهبی و سیاسی مردم.

وی افزود: ما ضمن محکوم ساختن این چنین جنایات وحشیانه و بزدلانه و به شهادت رساندن شهید اللقیس و جوانان شجاع مقاومت و پاسداران آزادی و عزت و کرامت امت تاکید می‌کنیم که همه باید کاملا هوشیار و متوجه توطئه دشمنان برای ایجاد تفرقه و فتنه در مردم لبنان و تهمت پراکنی های مکارانه آنها باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha