جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌ااسلام میرعمادی اصفهان

نماینده ولی فقیه در منطقه چهار دانشگاه آزاد کشور با تاکیدبر پیروی از رهبری،گفت: امنیت و آرامش کشور مرهون ولایت فقیه است.

حجت‌الاسلام میردامادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، با اشاره به اهمیت و جایگاه ولایت فقیه در جامعه اسلامی، اظهار داشت: بسیاری از کشورها در طول تاریخ برای برپایی نظام اسلامی قیام کرده و افراد زیادی نیز در این راه  کشته شدند، اما به علت اینکه گروه های اسلامی قیام کننده در این کشورها قلب و مغز اصلی جامعه  یعنی ولی‌فقیه را با خود همراه نداشتند شکست خوردند.

وی افزود: استکبار جهانی بیش از همه جای دنیا، علیه کشور ایران  سرمایه گذاری کرده است و حتی توطئه هایی که در دیگر کشورها مانند سوریه، افغانستان و موارد مشابه انجام می شود، در واقع برای ضربه زدن به ایران است؛ اما به لطف خدا ایران کشوری امن و امان است که مردم آن با وجود تحریم ها در آسایش زندگی می کنند.

امام جمعه موقت اصفهان، تصریح کرد:  این حس امنیت آسایش  در کشور اسلامی ایران مرهون حضور ولی فقیه است.

نماینده ولی فقیه در منطقه چهار، دانشگاه آزاد کشور در ادامه، با اشاره به شبهه های برخی دشمنان برای تنزل نقش ولایت فقیه بیان داشت: ما هرگز نگفته ایم که ولی فقیه  معصوم است اما خداوند در قرآن می فرماید: افرادی که در راه ما جهاد کنند خودمان راه ها را به روی آنها باز کرده  ومسیر صحیح را به آنها الهام می کنیم.

وی اضافه کرد:  بر این مبنا در این 35 سال نه خطایی از امام خمینی (ره) و نه رهبر معظم انقلاب در گفتار و نوشتار، شاهد نبودیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha