جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
کد خبر: 328888
۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۲
عمامه‌‌گذاری

آیین عمامه‌گذاری جمعی از طلاب مدرسه علمیه رسول اکرم شهرستان هفتگل با حضور نماینده ولی فقیه و مدیر حوزه علمیه استان خوزستان برگزار می شود.

حجت الاسلام محمدحسین خلیلی، مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) هفتگل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، اظهار داشت: آیین تعمم تعدادی از طلاب مدرسه علمیه رسول اکرم هفتگل، با حضور آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، مدیر حوزه علمیه استان خوزستان و حجت الاسلام ابراهیمی، امام جمعه آبادان، برگزار می شود.

مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) گفت: از آنجایی که این برنامه، اولین مراسم عمامه گذاری است، برنامه‌های ویژه ای برای باشکوه برگزار شدن آن در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این برنامه قرار بود شب 17 ربیع الأول برگزار شود اما به دلایلی، به تاریخ دیگری موکول و سرانجام پس از پیگیری های انجام شده، امشب بعد از نماز مغرب و عشاء و همزمان با روز شهدا برگزار می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) هفتگل در پایان اظهار داشت: آیین عمامه‌گذاری طلاب مدرسه علمیه رسول اکرم، با حضور اقشار جامعه، در مسجد حضرت حجت(عج)، برگزار می شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha