یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آل اسحاق کمیته امداد

عضو شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در مددرسانی فرهنگی به مددجویان کمیته امداد، نیازمند حمایت فکری و مدیریت حوزه و روحانیت هستیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، یحیی آل اسحاق در دیدار سرپرست  و اعضای شورا ی مرکزی کمیته امداد امام خمینی(ره) با مراجع و علما اظهارداشت: نیت خالص امام(ره) و برکت انقلاب اسلامی ایران موجب شد که در حوزه مددرسانی به نیازمندان توفیقات ارزشمندی به دست آید.

وی گسترده فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) را سراسر کشور معرفی کرد و گفت: یکی از حوزه‌های محرومیت در کشور، محرومیت فرهنگی است که این حوزه تا کنون مغفول مانده است.

عضو شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان این که محرومیت‌های فرهنگی از مشکلات زیادی کشور است که آثار آن در سایر حوزه‌های نیز مشهود است، خاطرنشان کرد: در این عرصه از نظر محتوایی، با توجه به این که فرهنگ ما برگرفته از حوزه و دین است، نیازمند حوزه و روحانیت هستیم.

وی با بیان این که  شایسته است کمیته امداد تعاملی سازنده و گسترده در این عرصه با حوزه داشته باشد، خاطرنشان کرد: این تعامل باید در عرصه فرهنگی از نظر محتوایی و مدیریت و شکل اجرا در دستور کار قرار گیرد.

آل اسحاق در پایان خاطرنشان ساخت: کمیته امداد امام خمینی(ره) می‌تواند در محضر علما باشد و با استفاده از این ظرفیت، معضلات فرهنگی که زمینه بسیای از معضلات اجتماعی، اقتصادی و... است را برطرف سازد.

انتهای پیام// 15/ 313

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha