یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام ایزدپناه ارشاد

مدیر کل رفرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم بیان داشت: خانواده های ما باید بتوانند حضرت زهرا (س) را الگوی خود قرار دهد زیرا در آن صورت است که می توان فرزندان حسینی و حسنی تربیت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام عبدالرضا ایزدپناه عصر امروز در پنجمین کنگره شعر فاطمی گفت: پیام آیت العظمی صافی گلپایگانی به پنجمین کنگره شعر فاطمی مایه مباهات و بیانگر اهمیت و جایگاه شعر فاطمی است.

وی افزود: الگو گیری از حضرت زهرا بسیار مهم و اساسی است و باید برگزاری این جلسات بتواند این موضوعات را در جامعه دینی محق سازد؛ خانواده های ما باید بتوانند حضرت زهرا (س) را الگوی خود قرار دهد زیرا در آن صورت است که می توان فرزندان حسینی و حسنی تربیت کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان قم، تصریح کرد: دراین محافل می بایست اساتید و بزرگان عرصه هنر که دل در گرو محبت اهل بیت پیامبر(ص) دارند شرکت کنند و مجالی برای عرصه این ارادت در قالب شعر و هنر ادبیات داشته باشند.

وی گفت: زمزمه های خلوت گاه افراد که به شعر در آمده است می تواند برای تمامی آحاد جامعه مفید باشد و آنان هستند که می توانند این شور را در جامعه ایجاد کنند.

حجت الاسلام ایزدپناه با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در معاونت فرهنگی عنوان کرد: باید در این محفل از استاد بزرگ مجاهدی نیز تشکر کرد زیرا این برنامه به برکت وجود وی شکل گرفته است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha