دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
انواری کمیته امداد

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: 400روحانی به صورت ثابت و 5هزارمبلغ برای مباحث زکات با کمیته امداد امام خمینی(ره) همکاری دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه،حسین انواری امروز در دیدار با مراجع و علما در قم  با اشاره به فعالیت های انجام گرفته از در کمیته امداد،  از حوزه های علمیه خواست، این کمیته را در خدمت رسانی بهتر به محرومان یاری دهد.

وی گفت:با نگاه و ابزار های غربی نمی توان به محرومان کشور اسلامی خدمت رسانی کرد و باید کارگزاران کمیته امداد با ارزش های اسلامی و مکتب گهر بار اهل بیت(ع) آشنا باشند و برای رسیدن به این مطلوب، نیازمند همکاری فضلای حوزه هستیم تا با برگزاری جلسات و دوره های آموزشی برای پرسنل کمیته امداد معارف دینی را بین آنان تبیین نمایند.

انواری خاطر نشان کرد:از ائمه جمعه و جماعات تقاضا داریم تا در طول سال با همکاری های لازم با کمیته امداد امام خمینی(ره) روحیه معنوی و دینی پرسنل و کارگزاران کمیته را ارتقاء بخشند تا آنان بهتر بتوانند به وظایف خود عمل نمایند.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) خاطر نشان کرد:جمع آوری زکات از کارهای بسیار مهم این کمیته است که از سال80 با همکاری فضلای حوزه به طور جدی وارد دستور کار این کمیته قرار گرفت و در حال حاضر 400روحانی به صورت ثابت و 5000مبلغ به صورت تبلیغی برای مباحث زکات با کمیته امداد امام خمینی(ره)فعالیت دارند.

*پایگاه های نیکوکاری با محوریت مساجد.

انواری دربخش دیگری از سخنان خود از تشکیل پایگاه های نیکوکاری با محوریت مساجد خبر داد و افزود: تلاش شده است بدون این که کرامت انسانی نیازمندان مخدوش شود با همکاری مساجد به تشکیل پایگاه های مردمی امداد و نیکوکاری اقدام کنیم که در این طرح حدود2هزار مسجد به عنوان پایگاه های نیکوکاری برای رفع نیاز های فوری محرومین با کمیته امداد همکاری می کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha