سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
ی

رئیس دانشکده گردشگری دینی دانشگاه کربلا با اهداء لوح، از آقای طاهری سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا تکریم به عمل آورد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، دکتر اکرم الیاسری رئیس دانشکده گردشگری دینی دانشگاه کربلا در دیدار آقای طاهری سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا راه های همکاری مشترک بین نهادهای ایران و دانشگاه کربلا را مورد بحث و بررسی قرار داد.

در این دیدار که در محل کنسولگری ایران در کربلا انجام شد، علاوه بر گفت و گو پیرامون توسعه همکاری های علمی، امکان تبادل کارشناس گردشگری بین طرفین مورد توجه قرار گرفت.

افزایش زمینه و بسترهای لازم برای افزایش توافقنامه و کارهای مشترک بین دانشگاه های ایران و دانشگاه کربلا، آمووزش دانشجویان عراقی در زمینه زبان و ادبیات فارسی و هماهنگی دیدارهای دوجانبه از اماکن زیارتی و سیاحتی دو کشور و نیز پذیرش دانشجویان عراقی برای تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه های ایران از محورهایی بود که در این گفت و گو به آن پرداخته شد.

در این دیدار همچنین رئیس دانشکده گردشگری دینی دانشگاه کربلا با اهداء لوح، از آقای طاهری سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا تکریم به عمل آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha