جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
حجت‌الاسلام انصاری

مراسم بزرگداشت آیت‌الله زرندی، عضو فقید خبرگان رهبری، عصر امروز با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزارشد.

 

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری در این مراسم، با اشاره به وجود برکت علما با بیان حدیثی از پیامبر اسلام گفت: هنگامی که عالمی جهان را ترک می‌کند رخنه‌ای در اسلام بوجود می‌آید که جبران‌ناپذیر است، بی‌تردید ارتحال این عالم بزرگ ضایعه‌ای برای حوزه‌های علمیه در جهان تشیع و جامعه روحانیت می‌باشد و ضایعه‌ای جبران‌نذیر برای مردم شریف و شهید پرور استان کرمانشاه است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور، با بیان این که اینجانب مراتب تاسف هیات دولت و رئیس جمهور را ابراز می‌دارم بیان داشت:علما جانشینان پیامبر(ص) بر روی زمین هستند که حضرت امام‌(ره) از جنس پیامبران‌ بود و به تمامی پیام‌ های پیامبران یکجا توجه کرد.

وی با بیان این که یاران امام با مجاهدت‌های بزرگ اسلام و انقلاب را گسترش دادند و با تحمل سختی‌ها و مرارت‌ها محکم‌تر در این عرصه ایستادند و انقلاب را به مردم منتقل نمودند اظهارداشت:آیت‌الله زرندی خورشید تابان غرب کشور و حوزه‌های علمیه بودند که یاد ایشان همیشه در قلب مردم زنده است .

حجت الاسلام والمسلمین انصاری بیان داشت: ایشان مصداق عالم عامل بودند همراه امام و با انقلاب حرکت کردند و در کنار مردم این دیار و پاسدار سنگر امام‌ جماعت در زیر آتش دشمن بود

وی با بیان این که آیت الله زرندی قوت قلب رزمندگان بود که با حضور ایشان جبهه رنگ و بویی خاص داشت گفت:این عالم وارسته،مظهر متانت و اعتدال و مدارا بودند و دارای اخلاقی بسیار نیکو و کم‌نظیر برای همه ما بود زمینه‌ای فراهم ساخت که طلاب جوان بیشتر از اخلاقیات ایشان درس بگیرند و همواره راه ایشان را ادامه دهند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha