سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
آیت‌الله زرندی

حوزه / آیت الله زرندی از همراهان حضرت امام خمینی(ره) بود که از فضیلت‌های ایشان استفاده‌های زیادی کرد و در همه مقاطع یاور حضرت امام(ره) و انقلاب بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، مراسم سالگرد ارتحال آیت الله زرندی عصر امروز با حضور آیت الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه ، مقامات کشوری و لشکری، استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی  در مدرسه علمیه حضرت امام خمینی(ره) کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام مسیج مهاجری، نماینده رئیس جمهوری در دانشگاه مذاهب اسلامی و رئیس هیأت امنای موسسه فرهنگی خراسان  طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: آیت الله زرندی برای استقرار نظام جمهوری اسلامی تلاش زیادی نموده و در تمامی شهرستان های کرمانشاه اقدام به تبلیغ و سخنرانی می نمود.

وی افزود: این عالم ربانی،از شاگردان امام خمینی(ره) و دیگر بزرگان حوزه بوده و از سرچشمه علم و معنویت بهره کافی برد.

این پژوهشگر حوزوی، بیان داشت:  امام خمینی(ره)  بزرگترین عارف و دانشمند عصر خود بود و آیت الله زرندی از فضیلت های ایشان بهره برده و در همه  مقاطع پیرو ایشان بودند؛ وی همواره یار حضرت امام(ره) در مقابل حکومت پهلوی و مبارزه‌های انقلاب بود..

نماینده رئیس جمهوری در دانشگاه مذاهب اسلامی گفت: وی در منطقه غرب کشور مدت 23 سال مسئولیت امام جماعت کرمانشاه را به عهده داشت و این مسئولیت از طرف حضرت امام خمینی(ره) به او سپرده شده بود.

وی، در پایان یاد آور شد: مسئله روز جهان اسلام، گروهک‌های تروریستی است، که توطئه دشمنان اسلام برای کشورهای اسلامی و آزادی خواه است و همه باید دراین زمینه آگاه باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha