سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
حجت‌الاسلام پناهی

مدیر گروه مطالعات فرهنگی معاونت تهذیب حوزه های علمیه کشور از آغاز ثبت نام دوره متمرکز تابستانی طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری، ویژه طلاب سطح یک خبر داد.

حجت الاسلام عبدالعلی پناهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اعلام این خبر گفت: با توجه به ضرورت آشنایی طلاب با اندیشه ها و آثار استاد شهید مطهری به عنوان مقدمه ای در احياي علوم ديني و دفاع از مبانی اسلام و لزوم بهره برداری از اوقات فراغت تابستان، معاونت تهذیب حوزه به گونه ای برنامه ریزی کرده که طلاب علاقمند بتوانند در 4 تابستان آثار این استاد والامقام را مطالعه نمایند.

وی، زمان برگزاری دوره تابستانه طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری را در تابستان امسال از 4 تا 31 مرداد ماه اعلام کرد و ادامه داد: این دوره ویژه طلاب سطح یک سراسر کشور(پایه های 1 تا 6) می باشد و به مدت 4 هفته بصورت متمرکز در شاندیز مشهد برگزار خواهد شد.

مسئول دفتر مرکزی طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری با اشاره به مزایای شرکت در این دوره تابستانی، خاطرنشان کرد: آشنایی با آثار و اندیشه های شهید مطهری، بهره مندی از اساتید و کارشناسان مجرب و متخصص، اعطای گواهینامه پایان دوره، عرضه آثار این استاد شهید با تخفیف 50 درصدی و اهداء جوایز به نفرات برتر از مزایای این طرح می باشد.

مدیر گروه مطالعات فرهنگی معاونت تهذیب حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: دوره تابستانی امسال برای سه گره از طلاب سطح یک شامل "طلابی که تاکنون موفق به مطالعه آثار شهید مطهری نشده اند"، "طلابی که در مرحله اول دوره تابستانی طرح شرکت و نمره قبولی کسب کرده اند و یا اعضای طرح مطالعاتی مدارس که کتب سیر مطالعاتی مرحله اول را مطالعه و نمره قبولی کسب نموده اند" و  گروه سوم نیز "طلاب شرکت کننده در مرحله دوم دوره تابستانی طرح و یا اعضای طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری مدارس که کتب مرحله دوم را مطالعه و نمره قبولی کسب کرده اند"، می باشد.

حجت الاسلام پناهی، ظرفیت پذیرش دوره را  100 نفر اعلام کرد و گفت: در صورت تکمیل ظرفیت، اولویت هایی چون حدنصاب معدل، عضویت در طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری(ره)، شرکت در دوره های تابستانی سنوات قبل و زمان ثبت نام ملاک انتخاب خواهد بود.

وی همچنین با اعلام زمان ثبت نام، ابراز داشت: طلاب دارای شرایط و علاقمند می توانند تا 19 تیر ماه با مراجعه به سایت دفتر امور فرهنگی معاونت تهذیب حوزه به نشانی www.farhangi.tahzib-howzeh.com اقدام به ثبت نام و یا اطلاعات لازم را دریافت نمایند. همچنین تلفن 37841683 با پیش شماره 025 هر روز از ساعت 9 تا 13 پاسخگوی سئوالات احتمالی طلاب می باشد.

مسئول دفتر مرکزی طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری در پایان یادآور شد: اسامی پذیرفته شدگان روز یک شنبه 29 تیر ماه از طریق سایت دفتر امور فرهنگی معاونت تهذیب حوزه های علمیه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام  3/313

                    

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • داریوش راکعی IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
    0 0
    چگونه ثبت نام کنیم در حوزه علمیه