جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امینی نائین

سکوت برخی از دول اسلامی، نسبت به جنایات وحشی گرایانه اسرائیل علیه مردم غزه به منزله آغشته شدن دست آنان به خون مسلمانان فلسطینی است.

حجت الاسلام روح الله امینی، در گفتگو با خبرنگار حوزه در اصفهان، ضمن محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم غاصی صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه، با به نزدیک شدن ایام روز قدس، اظهار داشت: این روز به ابتکار امام خمینی (ع) و با آینده‌نگری ناب ایشان پایه‌گذاری شد و نقطه امیدی است که می تواند به آزادی سرزمین فلسطین منتهی شود.

وی با اشاره به اینکه این روز در میان تمام ملل اسلامی برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین به خوبی جا افتاده است، افزود: گرچه مستکبران جهانی و صهیونیست ها هر ساله تمام تلاش خود را به کار می بندند تا این روز کمرنگ تر از روزهای دیگر برگزار شود اما جنایت های روزافزون آنها باعث شده که مردم با قدرت بیشتر بر علیه آنها وارد میدان شوند به گونه ای که حتی یهودیان آمریکا نیز بر علیه جنایات صهیونیست ها به اعتراض برمی خیزند.

امام جمعه نایین با اشاره به جنایات صهیونیست ها در روزهای اخیر در نوار مرزی غزه تاکید کرد: امسال به یقین مردم کشور ما پررنگ تر از گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می کنند تا مشت محکمی بر دهان این جنایتکاران بکوبند و قدرت جهانی را برای مقابله با این جنایات به نمایش بگذارند.

وی با انتقاد از سکوت مجامع بین المللی و به ویژه کشورهای به ظاهر اسلامی در برابر جنایات این رژیم غاصب بیان داشت: با کمال تاسف باید گفت دشمنان ما برنامه ریزی های دقیقی دارند و عناصر اجیر شده فاسد و وحشی مانند سلفی ها، تکفیری ها و بعثی ها را از پول کشورهای اسلامی وارد مدار مسلمان کشی و ایجاد اختلاف در میان مسلمانان می کنند.

حجت الاسلام امینی بیان داشت: بی شک آمریکایی ها که اجیر صهیونیست های جهانی هستند تعهد خاصی برای حفظ اسرائیل دارند و این بلواها و آدم کشی ها را برای حفظ این رژیم غاصب راه انداختند.

وی ادامه داد: اشغالگران بدون هویت کشور فلسطین هر چه بیشتر بر جنایات خود پافشاری کنند دلیلی بر قوی ترشدن جبهه مقاومت اسلامی است و با اینکه صهیونیست ها در جنگ 33 روزه، 22 روزه و 8 روزه شکست را تجربه کردند به نظر می رسد هنوز درس عبرت نگرفته اند.

امام جمعه نایین با بیان اینکه این جنایتکاران به یقین این بار هم شکست می خورند، ابراز داشت: جنایات ننگین صهیونیست ها که جلو چشم مجامع بین المللی به عنوان اجیر شدگان اسرائیل انجام می شود به یقین بی پاسخ نخواهد ماند.

وی اضافه کرد: از تمام اینها بدتر سکوت جوامع اسلامی است و اینکه مطابق برخی شنیده ها کشور امارات قرار است هزینه این حملات را عهده دار شود و این مطلب یعنی از جیب مسلمانان بر علیه قلب مسلمانان عمل می شود.

حجت الاسلام امینی اذعان داشت: امید است به فضل و عنایت الهی گروه مقاومت حماس به زودی این گروه صهیونیستی را در هم بشکند چرا که دعای مردم مسلمان جهان پشتیبان آنهاست و اینکه تمام مسلمانان به این عبارت یدالله فوق ایدیهم به معنای اینکه " دست خدا ما فوق و بالاتر از همه‌ی قدرت های پیدا و پنهان است" یقین دارند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha