دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حاجتی

مدیر حوزه علمیه خوزستان گفت: امروز اگر جوانان فلسطینی همانند نیروهای مخلص حزب الله عمل کنند، خواهند توانست که هیمنه پوشالی صهیونیست را نابود کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی، مدیر حوزه علمیه خوزستان، دیشب در جمع طلاب مدارس علمیه اهواز، با بیان این که یاد مرگ بسیاری از مشکلات انسان را حل می کند، اظهار داشت: امروزه بسیاری از مشکلات انسان ریشه در عدم یاد مرگ است؛ به طوری که افراد در ذهن خود تصور می کنند که سفره اصلی انسان در این دنیا پهن بوده و دیگر جهان آخرتی هم وجود ندارد، اما غافل از این که این گونه نبوده و دنیای حاضر تنها مسافرخانه ای برای آزمایش انسان های کره خاکی است.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه، یکی از آسیب های موجود در جامعه را عدم قناعت عنوان کرد و گفت: امروز یکی از دلایل افزایش آمار طلاق در جامعه عدم قناعت زن و شوهر در زندگی مشترک است که این مسأله نیز به دلیل همان فراموشی کوتاهی عمر انسان است.

«ذکرالموت» رمز عاقبت به خیری است

استاد حوزه علمیه خوزستان، یکی از بزرگترین اذکار الهی را «ذکرالموت» عنوان کرد و بیان داشت: در روایات معصومین(ع) آمده است که مؤمنی زیرک و باهوش تر است که همواره به یاد مرگ باشد و خود را برای مرگ آماده سازد و این کار نیز رمز عاقبت به خیری است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به رویدادهای شکل گرفته در منطقه، اظهار داشت: امروز یکی از مشکلات فلسطینیان عدم اتحاد مردم این کشور بوده و باید برای رهایی کامل از چنگال صهیونیسم کافر، متحد و یکپارچه شوند تا ان شاءالله به کمک دیگر کشورهای اسلامی این غده سرطانی را از منطقه پاک کنند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به پیشروی های نیروهای حزب اللهی در فلسطین اشغالی، گفت: خوشبختانه قدرت نیروهای حزب اللهی روز به روز در حال گسترش است، به طوری که هم اکنون صهیونیست ها در مقابل درب خانه هایشان درختی را می کارند که بنا به کتب تاریخی آیین آنها، این درخت ایمن آور است، اما غافل از این که «فَجاسُوا خِلالَ الدِّيارِ وَ کانَ وَعْداً مَفْعُولاً»، آنها «نیروهای حزب اللهی» برای کشتن شما درون خانه ها را جستجو کنند، (که احدی را زنده نگذارند)، و این یک وعده مسلم انجام شدنی است.

سید حسن نصرالله افسانه شکست ناپذیری اسراییل را شکست…

امام جمعه موقت اهواز، با اشاره به آیه ۱۲۷ و ۱۲۸ سوره نحل مبنی بر «وَاصْبِرْ وَمَا صَبْرُكَ إِلاَّ بِاللّهِ وَلاَ تَحْزَنْ عَلَيْهِمْ…، إِنَّ اللّهَ مَعَ الَّذِينَ اتَّقَواْ وَّالَّذِينَ هُم مُّحْسِنُونَ»، تصریح کرد: امروز بهترین راه برای نجات یافتن از چنگال صهیونیست غاصب، صبر و تقوا همراه با استقامت و پایداری است که اگر اینگونه عمل کردند، «وَالْعَاقِبَةُ لِلْمُتَّقِينَ» خواهند بود و این وعده الهی است.

وی در بخش پایانی سخنان خود، با تأکید بر اینکه اسراییل غده ای سرطانی بوده و بهترین درمان برای رهایی از آن، نابود کردن آن است، خاطرنشان ساخت: همانگونه که حزب الله لبنان در سال ۲۰۰۶ افسانه شکست ناپذیری اسرائیل را شکست و سید حسن نصرالله با سخنرانی تاریخی خود در بنت جبین لرزه بر اندام فرماندهان صهیونیستی انداخت، و امروز نیز اگر جوانان فلسطینی همانند نیروهای مخلص حزب الله عمل کنند، خواهند توانست که هیمه پوشالی صهیونیست را نابود کنند.

حجت الاسلام  و المسلمین حاجتی، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، منبی بر «نسل جوان امروز، آزادی فلسطین را می بیند»، اظهار داشت: به یقین نابودی کامل صهیونیست نزدیک بوده و به زودی زلزله ای بزرگ به واسطه اقدامات استراتژيکی جوانان حزب اللهی در سراسر جهان روی خواهد داد که تبعات آن سبب نابودی کامل جهان استکبار خواهد بود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha