یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
ی

مدیر اداره تلبس دفتر امور تربیت اخلاقی معاونت تهذیب حوزه های علمیه از برگزاری اردوی خانوادگی فرهنگی – زیارتی طلاب دارای مجوز تلبس در سال 92، در مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام شریفی با اعلام این خبر گفت: با توجه به هماهنگی های بعمل آمده با مرکز خدمات حوزه های علمیه، دومین اردوی خانوادگی «طلاب تازه ملبس»، 31 مرداد تا 3 شهریور ماه 93 در مجتمع ولایت مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به شرایط حضور در این اردو، خاطرنشان کرد: طلاب استان های همدان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و شهر کاشان که در سال 92 از طریق سامانه تلبس مجوز دریافت نموده اند، می توانند برای شرکت در اردوی خانوادگی فرهنگی - زیارتی، از طریق سایت دفتر امور تربیت اخلاقی معاونت تهذیب حوزه به نشانی اینترنتی  http://akhlagh.tahzib-howzeh.ir  اقدام به ثبت نام نموده و یا برای کسب اطلاعات و هر گونه هماهنگی بیشتر با تلفن مستقیم اداره تلبس به شماره 37841164 - 025 تماس حاصل نمایند.

مدیر اداره تلبس دفتر امور تربیت اخلاقی معاونت تهذیب حوزه های علمیه با اعلام این که طلاب می توانند به همراه خانواده از این ظرفیت استفاده کنند، ابراز داشت: بر اساس هماهنگی با مرکز خدمات حوزه، طلاب متاهل پس از ثبت نام، می بایست روز 31 مرداد ماه با ارائه شناسنامه خود را به محل برگزاری اردو در به مجتمع ولایت واقع در مشهد مقدس، خیابان نواب معرفی کنند.

حجت الاسلام شریفی همچنین یادآور شد: طلاب مجردی که در سال 92 موفق به اخذ مجوز تلبس شده اند نیز می توانند به همراه والدین از این سفر معنوی برخوردار شوند .

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: این سفر معنوی خاطره خوشی را در ذهن طلاب ایجاد کند و اداره تلبس نیز توفیق بیشتری در ارائه خدمات در راستای امر تلبس طلاب داشته باشد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha