دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شاکری، رئیس مرکز امور طلاب و خانواده های جامعه المصطفی

رئیس مرکز امور طلاب و خانواده های جامعه المصطفی؛ با بیان این که مراکز مشاوره بازوان عرصه های آموزشی و پژوهشی هستند، گفت: تمام امورات رفاهی مرکز خدمات حوزه های علمیه به طلاب ایرانی، برای طلاب غیر ایرانی نیز اجرا می گردد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین شاکری، رئیس مرکز امور طلاب و خانواده های جامعه المصطفی، در اجلاس سراسری نمایندگان و مدیران جامعه المصطفی، ضمن ارائه گزارشی از دستاوردهای این مرکز اظهارداشت: بازسازی آیین نامه ها و تکمیل خلاء های آیین نامه ای، از مهمترین دستاوردهای مرکز امور طلاب و خانواده ها در سال گذشته بود.

 وی با تأکید براین که مرکز امور طلاب و خانواده های المصطفی در حوزه های مختلف آموزشی، مهارت افزایی، تحصیلی، بهداشتی و ارتباطات به دستاوردهای بزرگی دست یافته است، خاطرنشان کرد: آماده سازی مصوبه طرح دبیرستان معرفت ویژه فرزندان طلاب المصطفی یکی دیگر از دستاوردهای این مرکز در سال جاری است.

 حجت الاسلام شاکری با بیان این که مرکز امور طلاب و خانواده ها در عرصه ارتباط با مراجع عظام تقلید و مرکز خدمات حوزه های علمیه به دستاوردهای بزرگی رسیده، ابراز داشت: تمام امور رفاهی که مرکز خدمات حوزه های علمیه به طلاب ایرانی ارائه می دهد، طلاب غیر ایرانی نیز از آن بهره مند هستند.

 رئیس مرکز امور طلاب و خانواده های جامعه المصطفی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از برنامه های قرآنی ارائه شده به خانواده های طلاب المصطفی، یادآور شد: با توجه به استقبال و اشتیاق روز افزون همسران و فرزندان طلاب جامعه المصطفی از مباحث قرآنی، تاکنون این مرکز با تربیت 2065 قرآن آموز و 874 حافظ قرآن به دستاورد عظیمی در این حوزه، دست یافته است.

 حجت الاسلام شاکری در پایان با تأکید بر این که مراکز مشاوره بازوان عرصه های آموزشی و پژوهشی هستند، تصریح کرد: مرکز امور طلاب و خانواده های جامعه المصطفی با ارائه مشاوره های تخصصی درمانی و حقوقی گامی بزرگ در عرصه حمایت از طلاب و خانواده های ایشان برداشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha