دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مسچی

مدیر امور بین الملل مرکز نور گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز با پیشرفت های همه جانبه قله های علمی در جهان را یکی پس از دیگری فتح کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، محسن مسچی  در بازدید گروهی از فرهیختگان علمی کشور انگلستان از مجموعه نور افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره)، ملت ما از آن زمان سرنوشت خود را به دست خود گرفت.

وی خاطرنشان کرد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی سرنوشت كشورمان توسط بیگانگان و قدرتهای بیگانه از جمله آمریكا و صهیونیستها تعیین می شد ، اما هم اكنون انقلاب ایران با درایت مقام معظم رهبری در جایگاه رفیعی قرار گرفته است.

مسچی بیان داشت: ملت ایران با انسجام وحدت كلمه، امروز در تمام زمینه های علمی به پیشرفت های چشمگیری در جهان و منطقه دست یافته است.

وی با بیان این كه ایران با تلاش دانشمندان جوان خود رتبه سوم توسعه یافتگی در بین 182 كشور جهان را كسب كرده است، گفت: ایران در رشد علوم پایه و علوم پزشكی رتبه نخست، در پیوند مغز و استخوان رتبه سوم و رتبه چهارم پیوند كلیه را در جهان به دست آورده و رتبه سوم علمی آسیا را نیز از آن خود كرده است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در سال 2011 در علوم سلول های بنیادی رتبه ششم، در شبیه سازی رتبه هشتم و در امور هسته ای نیز به عنوان هشتمین كشور عضو باشگاه هسته ای جهان مطرح شد.

مسچی گفت: ایران اسلامی امروز در جهان در مسیر پیشرفت همه جانبه قرار گرفته و قله های علمی در منطقه وجهان را فتح كرده است .

وی اظهارداشت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) و جانفشانی مردم به پیروزی رسید و ملت ایران امروز در سایه وجود رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و اجرای منویات معظم له در كسب جایگاههای ویژه و بلند مرتبه در تمامی زمینه ها موفق بوده است.

لازم به ذکر است، این گروه علمی پس از بازدید از مجموعه نور خواستار همکاری مرکز نور با دانشگاه ها و موسسات فرهنگی تحقیقاتی کشور متبوع خود شدند.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha