دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 336008
۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰
حدیث فطرت

نرم افزار مجموعه آثار حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم پاک‌نیا تبریزی با عنوان " حدیث فطرت" به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی تولید و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

مدیر بخش ارتباطات و تبلیغات مرکز نور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اعلام این خبر، گفت: نرم افزار "حدیث فطرت" حاوی متن 18 عنوان از آثار حجت الاسلام پاک‌نیا تبریزی به زبان فارسی در موضوعات مختلفی از جمله  قرآن، دعا، اخلاق، تربیت، سیره، فرهنگ و تاریخ تولید شده است.

غلامرضا رحمانی با اشاره به کتب موجود در این نرم افزار، ادامه داد: پدر، مادر، شما را دوست دارم؛ یک قرن وفاداری؛ الخصائص النبویة؛ الخصائص الرضویة؛ قصه‌های قرآن، از آدم تا خاتم؛ تربیت در سیره و سخن امام حسن(علیه السلام)؛ لقمه پاک و تأثیر آن در زندگی؛ پدیده اعتیاد؛ عفاف سرچشمه زیبایی؛ و درس‌های حضرت زهرا(سلام الله علیها) برای خانواده‌های جوان از جمله کتب موجود در این نرم افزار می باشند.

وی به قابلیت های این نرم افزار اشاره کرد و گفت: متن قرآن كريم به همراه ترجمه و امكان جستجو در آيات، جستجو به روش‌هاي گوناگون در الفاظ و عباراتِ متن و فهرست كتاب‌هاي برنامه، ارتباط واژگان متون برنامه با چند دوره لغت‌نامه، با امکان دسترسی به ريشه و مشتق کلمات و يادداشت‌برداری، ذخيره‌سازی، ويرايش و چاپ متن از جمله امکانات نرم افزار حدیث فطرت است.

برپایه این گزارش، علاقه مندان می توانند برای تهیه این نرم افزار علاوه بر نمایشگاه دائمی مرکز نور واقع در قم، بلوار جمهوری اسلامی، ساختمان نور، به فروشگاه مجازی این مرکز به نشانی www.noorshop.com  مراجعه کنند.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha