پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
غروی

عضو شورای عالی حوزه های علمیه پیروزی مردم غزه را ره آورد مقاومت عنوان کرد و گفت: جنگ غزه اثبات کرد که هرگاه گروه های فلسطینی گزینه مقاومت را انتخاب کردند، توانستند دشمن را به عقب نشینی و شکست وادار کنند.

آیت الله سید محمد غروی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به پیروزی مردم مظلوم غزه در جنگ نابرابر 50 روزه، اظهار داشت: در جنگ غزه حرکتی جهانی از سوی ملت های مختلف برای ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی شکل گرفت که رژیم جعلی را مجبور به پذیرش آتس بس با شروط مقاومت کرد، در حالی که آن ها در اوایل حمله به غزه، خواستار آتش بس با شروط تعیین شده از ناحیه خود بودند.

وی با اشاره به این که مواضع سران رژیم صهیونیستی نشان دهنده شکست مفتضحانه آن ها در جنگ غزه است، گفت: نخست وزیر اسرائیل پس از آتش بس، در اظهارنظری تاکید کرد که یکی از عوامل شکست ما حمایت از نیروهای مقاومت توسط جمهوری اسلامی ایران بوده است.

*تلاش بیهوده نتانیاهو

عضو جامعه مدرسین حوزه با بیان این که تلاش نتانیاهو برای پیروز معرفی کردن اسرائیل با انتقادات گسترده داخلی مواجه شده است، ابراز داشت: برخی از اعضای کابینه رژیم صهیونیستی، این رژیم را در جنگ غزه شکست خورده عنوان کردند. 

آیت الله غروی، پیروزی مردم غزه را ره آورد مقاومت عنوان کرد و گفت: جنگ غزه اثبات کرد که هرگاه گروه های فلسطینی گزینه مقاومت را انتخاب کرده و برخوردهای منفعلانه نداشتند، توانستند دشمن را به عقب نشینی و شکست وادار کنند.

وی همچنین اتکا به نیروی الهی و حمایت های حزب الله لبنان را از دیگر عوامل پیروزی در جنگ غزه عنوان کرد و ابراز داشت: بیش از یک چهارم شهدای در غزه زنان و کودکان بودند و جنایات وحشیانه کم سابقه ای که اسرائیل انجام داد، نیروهای مقاومت را برای ایستادگی و دفاع متحد کرد.

*گروه های مقاومت مغرور نشوند

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با تاکید بر این که پیروزی بسیار ارزشمندی برای فلسطینی ها در جنگ غزه رقم خورد، گفت: البته گروه های مقاومت باید توجه داشته باشند که نباید مغرور به پیروزی شوند، چرا که امروز اسرائیل همانند مار زخمی است و از آن ها بعید نیست تا در عملیات هایی غافلگیرانه، به تخریب تونل ها و از بین بردن سلاح ها بپردازند تا شکست در جنگ غزه را جبران کنند.

وی همچنین با اشاره به تخریب 10 هزار مسکن در غزه، ابراز داشت: مسلمانان منطقه باید برای جبران ویرانی ها و احداث منازل مسکونی جدید در غزه کمک کنند.

*گروه های مقاومت هوشیار باشند

آیت الله غروی در پایان بر لزوم هوشیاری گروه های مقاومت اسلامی تاکید کرد و گفت: گروه های فلسطینی باید هوشیار باشند تا نقشه های شوم بعدی اسرائیل، آن ها را در تنگنا قرار ندهد.

انتهای پیام/313 /33 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha