یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کد خبر: 336664
۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳
معصومه

برنامه‌های هفتگی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) شامل دعا، مناجات، سخنرانی و... در هفته جاری اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌‌الله علیها؛ بر اساس برنامه اعلام شده، ویژه برنامه "زمزم معرفت" در هفته جاری یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب با حضور اساتید برجسته حوزه برگزار می‌شود. در این برنامه حجج اسلام تراشیون، وحیدپور، ظهیری، عباسی، ملکی،‌ محمدی و حائری پور، به ترتیب از شنبه تا جمعه، مباحثی را پیرامون تربیت فرزند،‌ احکام کاربردی، اخلاقی تربیت خانواده،‌ قرآن، اعتقاد و مهدویت مطرح می کنند.

سخنرانی‌های حرم مطهر نیز هر روز بعد از نماز عشا، با سخنرانی اساتیدی چون حجج اسلام والمسلمین میرباقری، مؤمنی، میرشفیعی، پناهیان، حسینی قمی، میرزامحمدی و ماندگاری برگزار می‌شود.

قرائت دعای توسل در روز سه‌شنبه بعد از نماز مغرب و عشا و برگزاری مراسم زیارت عاشورا در پنجشنبه ،‌ بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام ظهیری، مراسم دعای کمیل، پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام میرزامحمدی، قرائت زیارت جامعه کبیره توسط حجت‌الاسلام شهیدی در ساعت 23 پنجشنبه شب، از دیگر برنامه‌های بارگاه کریمه اهل بیت(س) در هفته جاری می‌باشد.

همچنین نیایش صبحگاهی حرم مطهر نیز همه روزه بعد از نماز صبح توسط حجت‌الاسلام محمدپور و بیان احکام و احادیث توسط حجج اسلام گنجی و اسماعیلی قبل از اذان ظهر از دیگر برنامه ها اعلام شده است.

نماز عبادی – سیاسی جمعه این هفته قم هم به امامت آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه کشور، در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) اقامه خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha