شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
1

مسئول روابط عمومی حوزه علمیه خوزستان از راه اندازی سامانه اطلاع رسانی حوزه استان و فراهم سازی امکان عضویت اقشار مختلف مردم در این سامانه خبر داد.

حجت الاسلام یوسف ناصری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به ضرورت نشر و اطلاع رسانی از فعالیت های ارزشمند حوزه و روحانیت، اظهار داشت: هم اکنون جامعه جهانی در عصر ارتباطات به سر می برد و حوزه علمیه خوزستان، به عنوان یکی از مراکز مهم نشر فرهنگ ناب اسلامی، وظیفه دارد، در راستای اطلاع رسانی از اخبار و فعالیت های این قرارگاه فرهنگی در سطح جامعه، تلاش کند.

وی با اشاره به نقش طلاب و روحانیون در فرهنگ سازی حضور در فضای سایبری، تصریح کرد: حضور در فضای سایبری از الزامات زندگی امروزی است، زیرا کمتر کاری است که ارتباط چندانی با این فضا نداشته باشد.

* منفعلانه عمل نکنیم

وی با یادآوری این که دشمن از سال ها قبل هجمه سنگین و خطرناکی را در عرصه مجازی آغاز کرده است، اظهار داشت: امروز برخی بیان می کنند باید با هجمه دشمن مقابله کرد، اما دیگر این روش به تنهایی کارساز نبوده و باید علاوه بر مقابله، حمله های گسترده ای را آغاز نمود تا مستکبران بدانند جوانان حزب اللهی در هر فضا و مکانی ضمن پاسخ به تحرکات دشمن، حملات شدید و کوبنده ای را هم انجام می دهند.

*ضرورت اطلاع رسانی فراگیر

مسئول روابط عمومی حوزه علمیه خوزستان، به برنامه ها و فعالیت های سامانه اطلاع رسانی حوزه استان اشاره کرد و گفت: این سامانه فضایی برای ارسال اخبار و فعالیت های مدارس، موضوعات روز اخلاقی، اعتقادی، اجتماعی و سیاسی است که در نظر دارد ضمن نشر اخبار به صورت روزانه در شبکه های اجتماعی و خبری، مکانی برای تبادل فکری جوانان با طلاب و روحانیون باشد.

*نحوه عضویت در سامانه

حجت الاسلام ناصری در پایان با اشاره به نحوه ثبت نام و عضویت مردم در سامانه اطلاع رسانی حوزه علمیه خوزستان، بیان داشت: طلاب و روحانیون و همچنین سایر عموم مردم می توانند با ذخیره شماره ۵۰۱۷ ۹۰۶ ۹۰۱ در تلفن همراه خود و ارسال یک پیام بدون متن، در سامانه اطلاع رسانی حوزه خوزستان، عضو شوند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha