دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حکمت اسلامی

حوزه/ همزمان با دهه ولایت و در آستانه میلاد با سعادت دهمین پیشوای شیعیان حضرت امام هادی(ع)، اولین شعبه مجمع عالی حکمت اسلامی، با پیام دو تن از مراجع عظام تقلید، در مشهد مقدس افتتاح شد.

به گزارش سرویس استان‌های خبرگزاری «حوزه» از مشهد، در این مراسم که با حضور شخصیت ها و صاحب نظران، در سالن نور واقع در جنب  اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی برگزار شد، پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا فیاضی، رئیس هیئت مدیره مجمع عالی حکمت اسلامی گزارشی از برنامه ها  و فعالیت های این مرکز ارائه داد و در ادامه پیام تصویری آیت الله العظمی جوادی آملی پخش شد.

سید عباس صالحی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سخنران بعدی این مراسم بود که به تشریح فلسفه و ضرورت تاسیس شعبه مجمع عالی حکت اسلامی در مشهد مقدس پرداخت.

قرائت پیام آیت الله العظمی سبحانی و پخش پیام تصویری آیت الله مصباح یزدی از دیگر برنامه های آیین افتتاحیه اولین شعبه مجمع عالی حکمت اسلامی بود و پس از آن، آیت الله سید حسن مصطفوی و دکتر مهدی محقق به ایراد سخن پرداختند.

برگزاری میزگرد علمی با موضوع "وضعیت و نقش علوم عقلی در تمدن اسلامی"، با حضور کارشناسانی چون سید عباس صالحی، حجت الاسلام والمسلمین پارسانیا و حجت الاسلام والمسلمین حمید واسطی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

برپایه این گزارش، شرکت کنندگان در این مراسم، پس از اتمام برنامه های آیین افتتاحیه، به محل ساختمان شعبه مشهد واقع در خیابان سناباد، سناباد33 رفته و بصورت رسمی دفتر مجمع افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام 3/313

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha