یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
درویشی پور

حوزه / رئیس ستاد اقامه نماز استان لرستان از برگزاری دوره های آموزشی نماز توسط روحانیون و مبلغان، ویژه مربیان پیش دبستانی و مهد کودک ها خبر داد.

حجت الاسلام درویش پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اعلام این خبر گفت: این دوره آموزشی هفته آخر مهر ماه، به منظور آشناسازی مربیان با شیوه های ترغیب و تشویق نونهالان به نماز برگزار می شود.

وی با اشاره به این که در تمام برنامه های ستاد اقامه نماز استان از حضور روحانیون استفاده می شود، خاطرنشان کرد: برای ائمه جماعات مدارس استان، کلاس های توجیهی برگزار می شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان لرستان همچنین از برگزاری کارگاه های خانواده و نماز خبر داد و گفت: در این کارگاه ها، مدرسان تربیتی، شیوه های ترغیب نوجوانان به نماز را به خانواده ها آموزش می دهند.

حجت الاسلام درویش پور در ادامه با اعلام این که کارگاه پاسخ به شبهات نماز با حضور دانش آموزان و والدین آنها نیز در آینده نزدیک برگزار خواهد شد، ابراز داشت: در این کارگاه روش های دعوت فرزندان به نماز برای والدین تبیین می شود.

وی در پایان از برگزاری طرح "مفتاح" برای 40 نفر از شرکت کنندگان در شهرستان سلسله خبر داد و گفت: در این طرح، روحانیون شیوه های فرهنگ سازی و جذب جوانان و نوجوانان را به شرکت کنندگان به عنوان "مبلغ نماز" آموزش می دهند و در پایان نیز گواهی مبلغ نماز برای آنان صادر می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha