یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
منصوری بندر ترکمن

حوزه/ دشمنان به قدرت اتحاد مسلمانان پی برده و در صدد خدشه دار کردن آن هستند و در این راه از هیچ تلاشی فرو گذار نیستند، لذا حفظ وحدت ضروری ترین مسئله امروز امت اسلامی است.

حجت الاسلام محمد صالح منصوری در گفتگو با خبرنگار سرویس استان ها خبرگزاری «حوزه» با اشاره به ضرورت اتحاد مسلمانان، اظهارداشت: انسجام و یکپارچگی میان مسلمانان نه تنها از ضروری ترین مسائل روز به شمار می آید، بلکه ادامه حیات آنان به این امر مهم بستگی دارد.

امام جمعه بندر ترکمن، با تاکید بر این که اگر مسلمانان متحد باشند، هیچ قدرتی نخواهد توانست به آنها ضربه وارد کند، افزود: دشمنان به قدرت اتحاد مسلمانان پی برده و در صدد خدشه دار کردن آن هستند و در این راه از هیچ تلاشی فرو گذار نیستند.

مدیر حوزه علمیه بندر ترکمن با بیان این که صفا و صمیمت بین شیعیان و اهل سنت در ایران اسلامی برای دشمنان قابل تحمل نیست، گفت: دشمنان از راه های مختلف به ویژه از طریق تهاجم فرهنگی و ابزار رسانه ای در تلاش اند تا به این وحدت خدشه وارد کنند، غافل از این که ملت در سایه اسلام، بصیرت و رهبری آگاه از تمام این دسیسه آگاه هستند.

وی در ادامه از اتحاد شیعیان و اهل تسنن بندر ترکمن به عنوان یک الگو یاد کرد و گفت: بندرترکمن نمادی از وحدت و انسجام بین برادران شیعه و سنی است که با صمیمیت خاصی در کنار هم زندگی می کنند.

حجت الاسلام منصوری با اشاره به برگزاری جشن های مختلف شیعیان و اهل سنت با مشارکت یکدیگر، برگزاری جشن باشکوه غدیر را مد نظر قرارد داد و خاطرنشان ساخت: حضور در چنین محافلی، نقشه های دشمن را خنثی می کند، مهر تاییدی بر وحدت و انسجام مسلمین است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha