یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام تجرد شیراز

حوزه / یکی از ائمه جمعه استان فارس با اشاره ضرورت معنویت افزایی ورزشکاران، گفت: تلفيق ورزش با معنويت به رشد همه جانبه ورزشکاران مي‌انجامد.

حجت‌ا‌لاسلام مجد‌الدين تجرد، امام جمعه شهر گلستان، در آستانه 26 مهرماه، روز "تربیت بدنی و ورزش"، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در شيراز، با اشاره به تاكيد اسلام بر نشاط و سرزندگي مسلمانان، گفت: ورزش وسيله‌اي براي بالا بردن مقاومت در برابر بيماريهاي جسمي و همچنين دشمنان بيروني است.

وي ادامه داد: ورزش نبايد به هدفي برای قهرمانی تبدیل شود، بلكه بايد به عنوان وسيله‌اي براي رسيدن به اهداف عالي‌تر تلقی شود.

امام جمعه گلستان با تاكيد بر لزوم گسترش ورزش در مدارس علميه، بالا رفتن سطح توانايي، گيرايي و افزايش  كشش براي يادگيري علمي، فراگيري هر چه بهتر دروس و در نتيجه پيشرفت تحصيلي طلاب را از نتايج ورزش و سلامت جسم دانست.

وي با اشاره به سابقه ورزشي خود، انجام تمرين هاي ورزشي منظم را لازم دانست و گفت: طلبه‌هايي كه در كنار تحصيل پ، فعاليت هاي ورزشي منظمي را دنبال مي‌كنند، از پيشرفت تحصيلي بالاتر و مشهودي برخوردار هستند.

خاطرنشان می شود، حجت‌الاسلام تجرد، روحاني فعال استان فارس در زمينه ورزش، در زمان تحصيل در حوزه علميه قم به فعاليت ورزشي در رشته تكواندو و شنا مي‌پرداخت.

انتهای پيام 35/313

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha