سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حاجتی

حوزه/ تحلیل گر آمریکایی در کتاب «مثلث قدرت» چنین آورده که «نظریه پردازان و سیاست مداران بین المللی به ویژه در غرب باید این واقعیت را درک کنند که در دو دهه آینده یکی از سه ضلع اصلی قدرت در جهان، ایران است».

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی، شب گذشته در یادواره شهدای گمنام دانشگاه شهید چمران اهواز، گفت: شهدا راهی را برای جوانان امروز باز کردند که انتهای آن به ظهور منجی عالم بشریت ختم خواهد شد.

امام جمعه موقت اهواز، دشمنان انقلاب به ویژه انگلیس مکار آنچنان علیه اسلام و شریعت ناب محمدی(ص) توطئه افکنی می کنند که اگر خون گرانبهای شهدا نبود، اکنون اسمی از جمهوری اسلامی ایران نبود.

وی، رمز پیروزی رزمندگان اسلام را عشق به سیدالشهدا(ع) عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: ذکر حسین(ع) تهییج کننده هر جوان با ایمان و اراده ای است و رزمندگان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی، با همان آرمان عاشورایی امام حسین(ع) وارد عرصه نبرد شدند.

*قدرت جهانی ایران

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، با اشاره به تحلیل یکی از محققان مطرح آمریکایی، ابراز داشت: این نویسنده و تحلیل گر در کتابی با عنوان «مثلث قدرت» این چنین آورده که «نظریه پردازان و سیاست مداران بین المللی به ویژه در غرب این واقعیت را باید درک کنند که در دو دهه آینده یکی از سه ضلع اصلی قدرت در جهان، ایران اسلامی است...».

*ایران؛ امن ترین کشور خاورمیانه

وی ادامه داد: امروز بر خلاف تحریم ها و تهدیدهای مکرر دشمنان، ایران اسلامی به عنوان یکی از امن ترین نقاط دنیا شناخته می شود که عبور پروازهای خارجی از مرز هوایی ایران دلیل بارزی بر این مدعاست.

این استاد حوزه با بیان این که اعتقادات دینی و یگانه پرستی سراسر جهان را فرا گرفته است، اذعان داشت: به برکت خون با برکت شهدا، آینده از آن جریان اسلامی است و آنهایی که در تلاش برای مخدوش و منحرف کردن این جریان هستند، یقین داشته باشند که راه به جایی نخواهند برد، چون روز پیروزی جبهه اسلام نزدیک است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، با اشاره به فرمایش بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر«اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد»، گفت: ما یقین داریم که فرمایش امام روح الله به وقوع خواهد پیوست و ملت های جهان روزی را خواهند دید که جبهه مقاومت اسلامی پیشرفت های قابل توجهی داشته و شیعه امام علی(ع) سرافراز و پرچم حکومت علوی در بالاترین قله های جهان به اهتزاز در خواهد آمد.

امام جمعه موقت اهواز در پایان خاطرنشان کرد: ما قسم یاد می کنیم که رهبر و مولایمان را برای پیمودن این مسیر بزرگ همراهی و پشتیبانی کرده و حتی برای یک لحظه او را تنها نگذاشته و استحاله نشویم.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha