جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
رشاد

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه تهران گفت: در چند سال اتفاقات مثبتی در حوزه علمیه تهران رخ داد و توسعه ای که به لحاظ کمی و کیفی در این حوزه شکل گرفت، قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران،  حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر رشاد ، پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه تهران، در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی کشور، با تقدیر از تلاش های حجت الاسلام والمسلمین خسروشاهی، گفت: در چند سال اتفاقات مثبتی در حوزه علمیه تهران رخ داد  و توسعه ای که به لحاظ کمی و کیفی در این حوزه شکل گرفت، قابل تقدیر است.

رئیس شورای مدیریت حوزه علمیه ادامه داد: قبل از تاسیس مدیریت استانی، مردم با حوزه علمیه تهران آشنایی نداشتند و فقط برخی مدارس علمیه به دلیل قدمت تاریخی و عالمی که مسئولیت آنجا را دارد، شناخته شده بودند، اما امروز حوزه علمیه تهران هویت مجدد پیدا کرده است.

وی در ادامه با اشاره به انتخاب حجت‌الاسلام و المسلمین غفوری به‌عنوان مدیر جدید حوزه علمیه استان تهران، گفت: مدیر جدید سابقه درخشان و طولانی در مدیریت های ستادی کشوری در حوزه علمیه داشته و در مدیریت های استانی نیز تجارب مطلوبی را دارند، ایشان همچنین موسس چند مدرسه علمیه هم بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین رشاد همچنین تصریح کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری تاکید کرده اند که سیاست من در مدیریت حوزه علمیه تهران، مدرسه محوری است و ما هم از این سیاست استقبال می‌کنیم و موافقیم که صرفا روی ستاد تمرکز نکنیم.

تولیت حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران درپایان با تسلیت ارتحال آیت الله مهدوی کنی، از ایشان به عنوان عالمی مجاهد و نستوه یاد کرد و اظهارداشت: همه ما داغدار فقدان این عالم ربانی و فقیه عالی قدرهستیم چراکه با ارتحال ایشان خلاء جبران ناپذیری در حوزه علمیه تهران ایجا شد.

انتهای پیام 313/34

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha