شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دریکوند هیئات مذهبی

رئیس شورای هیئات مذهبی کشور تاکید کرد: باید روحانی محوری و استفاده از توان تبلیغی روحانیون در اولویت اول برنامه های هیئات مذهبی قرار گیرد.

حجت الاسلام روح الدین دریکوند در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در خرم آباد با اشاره به این که باید روحانی محوری و استفاده از توان تبلیغی روحانیون در اولویت اول برنامه های هیئات مذهبی قرار گیرد، گفت: تاکنون در بیش از 70 درصد کشور 91 هزار هیئات مذهبی ثبت شده، ستادهای تذکر لسانی امر به معروف و نهی از منکر راه اندازی شده است.

رئیس شورای هیئات مذهبی کشور با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ دینی و تشویق جوانان به نماز، ابرازداشت: برای اقامه نماز جماعت ظهر عاشورا در هیئات مذهبی برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

وی، ترویج سبک زندگی حسینی و فرهنگ اهل بیت(ع) در بین مردم توسط روحانیون را از دیگر برنامه های شورای هیئات مذهبی اعلام کرد و افزود: توجه به برنامه های قرآن محور و تدوین محتواهای قرآنی برای خطبا و مداحان در دستور کار شورای هیئات مذهبی قرار دارد.

حجت الاسلام دریکوند در پایان ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی های انجام شده از سوی شورای هیئات مذهبی کشور، فعالیت های دینی و عزاداری سالم و به دور از انحراف و خرافات در هیئات نهادینه گردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha