یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امر به معروف

حوزه/ دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان قم از راهپیمایی آمران به معروف و ناهیان از منکر استان قم بعد از نماز جمعه این هفته خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت‌الاسلام علی سلیم‌زاده در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: این راهپیمایی نوعی اجتماع بزرگ آمران به معروف و ناهیان از منکر برای همگانی شدن تذکر لسانی است.

وی افزود: این راهپیمایی بلافاصله بعد از نماز جمعه با حضور شخصیت‌های حوزوی و آمران به معروف و ناهیان از منکر از حرم مطهر حضرت معصومه(س) تا چهارراه شهدا برگزار می‌شود.

فرارسیدن هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر که زمانش هفته اول ماه محرم است، انگیزه اصلی برگزاری این راهپیمایی است.

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان قم گفت: نیروی انتظامی هم در این راهپیمایی شرکت خواهد کرد تا به آمران معروف و ناهیان از منکر اطمینان دهد که حامی آنها برای احیای این دو فریضه است.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهم‌ترین دلیل قیام اباعبدالله الحسین(ع) محسوب می‌شود، بنابراین فعالیت‌های ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر در این هفته نمود بیشتری دارد.

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان قم  بیان داشت: یکی دیگر از برنامه‌های این ستاد برگزاری همایش شوراهای آمر به معروف و نهی از منکر ادارات و نهادهای استان قم است که بعدازظهر شنبه در سالن اجتماعات استانداری قم برگزار می‌شود.

در این همایش  حجت الاسلام والمسلمین  سیدمحمد سعیدی امام جمعه قم و حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی منش استاندار قم سخنرانی خواهند کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha