یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 338741
۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲
ماهواره

حوزه / معاون تشكل هاي مردمي ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر اصفهان گفت: به دليل تأثيرپذيري از برنامه هاي ماهواره، آمار طلاق افزايش یافته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام محمد زارعان، امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب، اظهار داشت: دشمن درصدد است تا به شيوه هاي مختلف، حيا و غيرت و شور انقلابي را از نسل جوان بگيرد و يكي از ابزارهاي این کار، شبكه هاي ماهواره اي است.

معاون تشكل هاي مردمي ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر اصفهان با اشاره به ضرورت تولید البسه مناسب، ادامه داد: با وجود ۱۲۰ هزار واحد صنفي که در سطح شهر اصفهان فعال هستند، نظارت و ارزيابي آنها کار دشواری است علاوه بر اینکه تعدادی از آنها بدون مجوز مشغول به فعالیت هستند.

وی عرضه پوشاک متناسب با تقاضا را غیر قابل انکار دانست و افزود: در راستای اصلاح پوشش و نوع تقاضای افراد برای پوشش باید اقدامات فرهنگی و ریشه‌ای پس از آسیب شناسی جدی دنبال شود.

حجت الاسلام زارعان با اشاره به اينكه تعداد ۵ هزار و ۲۰۰ هيئت مذهبي در استان اصفهان، فعال است، خاطر نشان کرد: شوراي امر به معروف و نهي از منكر با محوريت يك روحاني و مسئولیت اجرایی معتمدین و حضور کلانتری هر محل  ۱۵ منكر رایج و ۱۵ معروف هيئت هاي مذهبي را شناسایی و آن را به هیئت ها ابلاغ کرده است.

وی به اقداماتی که برای ماه محرم و صفر امسال از سوی ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر استان انجام می گیرد، اشاره و تصریح کرد: پرداختن به اشعار نامناسب در مداحي ها از جمله منكراتی است که به هیئت ها تذکر داده شده است.

معاون تشكل هاي مردمي ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر اصفهان در ادامه به توریست های خارجی اشاره و تاکید کرد: در اين زمينه، نشست هاي توجيهي عفاف و حجاب، ويژه مترجمان و راهنمايان توريست هاي خارجي برگزار شده است.

حجت الاسلام زارعان تصريح كرد: توريست هاي خارجي با رفتار خوب مردم و مسوولان مي توانند مبلغان و سفيران خوبي براي نظام جمهوري اسلامي ايران باشند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha