سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
بانوان طلبه

حوزه/ 180 نفر از مبلغان حوزه های علمیه خواهران استان تهران در سال تحصیلی جاری برای مربیگری و اقامه نماز جماعت در مدارس دخترانه آموزش و پرورش فعالیت می کنند.

سهیلا کریم زاده، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان تهران درگفت و گو با خبرنگار«حوزه» در تهران، با اعلام این خبر گفت: طبق تفاهم نامه ای که بین این مدیریت و اداره کل آموزش و پرورش استان تهران منعقد شده است، بانوان طلبه پس از معرفی و تأیید مدیر مدرسه علمیه، با صدور معرفی نامه از سوی این مدیریت، به اداره کل آموزش و پرورش معرفی و برای اقامه نماز جماعت و فعالیت های تبلیغی و فرهنگی به مدارس دخترانه اعزام می شوند.

وی ادامه داد: در راستای این همکاری پس از ارسال معرفی نامه مبلغان به آموزش و پرورش با هماهنگی های لازم، مبلغان به نزدیک ترین مدرسه محل سکونت شان اعزام می شوند.

معاون فرهنگي حوزه علمیه خواهران استان تهران با اشاره به فعاليت هاي فرهنگي و تبليغي مبلغان حوزه هاي علميه در مدارس دخترانه آموزش و پرورش، گفت: اگر چه تاكنون بنا به درخواست مدارس دخترانه، مبلغان براي فعاليت هاي فرهنگي و تبليغي به مدارس اعزام مي شدند، اما براساس هماهنگي هاي انجام شده، درصدديم افراد توانمند را در زمينه های مختلف با توجه به نوع فعاليتشان در مدارس، به آموزش و پرورش معرفي كنيم.

کریم زاده در پایان خاطرنشان کرد: معرفی مبلغان و اعزام آنها به مدارس دخترانه آموزش و پرورش برای سال تحصیلی جاری ادامه دارد.

انتهای پیام 34/313

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha