شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
سردار

حوزه/ یادواره سردار شهید زین الدین و 6 هزار شهید استان قم با سخنرانی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حرم کریمه اهلبیت(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مراسم بیست ویکمین یادواره سردار شهید مهدی زین الدین و 6 هزار شهید استان قم امشب با حضور سردار سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آیت الله مقتدایی دبیر شورای عالی حوزه های علمیه، آیت الله خاتمی عضو شورای عالی حوزه های علمیه، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی امام جمعه قم، اعضای خبرگان رهبری، مسئولان استانی، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف جامعه در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.  

در این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، سردار مهدوی نژاد فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) به ایراد سخن پرداخت.

وی اظهار داشت: شهیدان در روزهای غربت و تنهایی اسلام و انقلاب، زیر آتش سنگین دشمنان شرق و غرب لحظه ای سر فرود نیاورده و در مقابل آن ها با قامتی استوار ایستادند و پیام بیداری را به اقصی نقاط جهان صادر نمودند.

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) افزود: شهدا نسلی بودند که واژه های غیرت، عظمت و قدرت را معنا کرده و جلوه ای از آیات و روایات الهی را پیش روی جهانیان گذاشتند.

مهدوی نژاد با بیان اینکه شهیدان راه صدساله را یک شبه پیمودند و در مقام صدیقیان و انبیا و صالحان قرار گرفته اند، اظهار داشت: شهیدان همچون ستارگان درخشانی هستند که بر بلندای تاریخ این کشور درخشیده اند و تا ابد نورافشانی می کنند.  

وی با بیان اینکه دشمنان در تلاش هستند تا ما را از ادامه دادن راه شهیدان، عزت، آزادگی و استقلال که همان راه امام حسین(ع) است بازدارند، گفت: امشب گردهم آمده ایم تا با شهیدان پیمان ببندیم با ایمانی راسخ گوش به فرمان ولی امر زمان باشیم و از پیچ تاریخی عبور کنیم. 

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) در پایان خاطرنشان کرد: همواره باید فرمان امام راحل(ره) را آویزه گوش خود قرار دهیم که فرمود «من به همه مردم و مسئولان عرض می کنم بزرگ ترین ساده اندیشی این است که تصور کنیم جهان خواران خصوصا آمریکا و شوروی از ما و اسلام عزیز دست برداشته اند و لحظه ای نباید از کید دشمنان غافل بمانیم چرا که در سرشت آمریکا کینه و دشمنی با اسلام ناب محمدی موج می زند».

در ادامه سردار سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز شاهد هستیم دوست و دشمن به عظمت و اقتدار انقلاب اغرار می کنند، اظهار داشت: عزت و اقتدار ایران اسلامی یکی از بزرگ ترین دستاوردهای 8 ساله دفاع مقدس است که استمرار و ترویج راه شهیدان بعد از پایان جنگ، این عزت را بدست آورده است و هرقدر زمان جلوتر می رود عمق و گسترش بیشتری در جهان پیدا می کند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان دیگر نمی توانند جرات کنند و بگویند نظام تغییر کند؛ بلکه می گویند ایران رفتار خود را عوض کند در حالی که ما تا آخر، پای شعارها هستیم و پوزه آن ها را به خاک خواهیم مالید.

انتهای پیام/313 /33

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha