سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 339767
۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱
کتاب

مسئول انتشارات حوزه علمیه اصفهان از انتشار 40 عنوان کتاب و حمايت همه جانبه از نويسندگان و محققان حوزه استان در امر چاپ آثار خبر داد.

حميد صادقي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان با اشاره به فعالیت های انتشارات مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، گفت: این مرکز نشر 16 آذر سال 1390 با هدف حمایت از پژوهشگران و نویسندگان حوزوی راه اندازي شد.

مسئول انتشارات حوزه علمیه اصفهان تصريح كرد: اين انتشارات با حمايت‌ هاي مسئولين  حوزه و توجه آنان به امر پژوهش و نويسندگي طلاب و روحانيون راه‌اندازی شد و تاكنون موفق به چاپ 40 عنوان کتاب از محققين حوزه علميه اصفهان شده است.

وی ادامه داد: حمايت از طلاب و روحانیون پژوهشگر و نویسنده، اجرای سياست هاي تشويقي و چاپ کتاب های پژوهشگران و نویسندگان حوزوی در زمینه های مختلف علوم اسلامی، در راس برنامه های انتشارات حوزه علمیه اصفهان  قرار دارد.

صادقی خاطرنشان کرد: از آنجا که هدف از تاسیس این انتشارات حمایت از پژوهشگران و نویسندگان حوزوی است، تلاش گردیده تا آثار تأیید شده با کمترین هزینه وکیفیت مناسب چاپ وتوزیع گردد.

مسئول انتشارات حوزه علميه اصفهان اضافه کرد: تا کنون در موضوعات ديني و مذهبي، دروس حوزوي  و فرهنگي کتب مختلفی از سوی این مرکز نشر چاپ شده است که می توان به عنوان نمونه به "شرح موضوعی زیارت عاشورا" تالیف حجت الاسلام روح الله بیدرام و "گذرگاه تاریکی" با موضوع  نقد و بررسی فرقه ضاله بهاییت تالیف حجت الاسلام  حامد نیازی اشاره کرد.

وي در ادامه انتشار کتاب های "الفبای کار وکارمندی از منظر اسلام"، "اقتصاد و فرهنگ" و "350 عامل موثر در رزق وروزی"  با توجه به نامگذاری امسال، توسط حجت الاسلام براتعلی حق شناس تالیف گردیده است.

صادقي يادآور شد: انتشارات مرکز مدیریت حوزه علميه اصفهان  در زمینه چاپ کتاب در موضوعات مختلف علوم اسلامی هیچ محدودیتی ندارد و تنها ملاک اصلی، تایید شورای نشر است.

صادقی عنوان كرد: انتشارات حوزه علميه اصفهان در راستاي تقويت سطح كيفي خدمات رساني خود و به منظور بهره مندي از روش هاي نوين، تا کنون در نمایشگاه های مختلفی در سطح استان و كشور شرکت کرده و فعالیت های آن مورد توجه و استقبال جامعه هدف اعم از طلاب، روحانيون، دانشگاهیان و ...  قرار گرفته است.

مسئول انتشارات حوزه علميه اصفهان  در پایان با اشاره به نحوه دریافت آثار حوزویان و در نوبت چاپ قرار دادن این آثار گفت: نویسندگان و پژوهشگران می بایست آثار خود را براساس اصول روش تحقیق و درست نویسی سامان دهند و در صورت علاقمندی به چاپ آثار در این انتشارات، شیوه نامه نشر را مطالعه کرده و پس از اعمال آن در تالیف خود، اقدام به تکمیل فرم درخواست و تحویل اثر به انتشارات نمایند تا پس از بررسی و تایید شورای نشر، با کمترین هزینه ای در نوبت چاپ قرار گیرد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha